Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

VISSE folk skulle ALDRI hatt lappen!!

En forbanna idiot som kjørte rett i siden på meg igår midt på LYSE dagen på en OVERSIKTLIG vei.. makan til idiot!!! Liten guttvalp som ikke overholdt vikeplikten sin.. "jeg hadde det litt travelt skjønner du"... :rockets

Så nå får jeg sende bilen på retting....

Ikke SÅ store skader heldigvis. Jeg klarte å bremse ned og kaste meg til høyre, så det gikk ikke fort da det smalt. Men surt nok at den må på retting pga en forbanna FJOTT som ikke kan å kjøre bil. Glad jeg klarte å holde meg fra å slå han... jeg slet for å si det mildt.

 

 

 

Nei aldri bodd der. Men foreldra til dama bor der ;)

 

Samme skjedde meg. Var en litt distre lokal fotograf her som ikke klarte å overholde vikeplikta, så han deisa midt i sia mi. Og det var dagen etter jeg hadde fått bilen, jeg slet akkurat som du å holde meg :D Hehe.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme skjedde meg. Var en litt distre lokal fotograf her som ikke klarte å overholde vikeplikta, så han deisa midt i sia mi. Og det var dagen etter jeg hadde fått bilen, jeg slet akkurat som du å holde meg :D Hehe.

 

 

Ja huff.. tror han fikk noen gloser.. jeg klikket litt... :rolleyes:[

Taksering av skadene på mandag. Så går vel ikke så mange ukene før den er bra igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt og høre!

 

Hadde klikka selv hvis noen hadde kjørt i sida på bilen min, for og si det mildt..

 

Bra det ikke var store skadene, så den snart kommer på veien like pen igjen :)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid kjipt å kræsje, enten man blir påkjørt eller kjører på andre.

 

En ting som er sikkert er selv om man slår til motparten så er bilen fremdeles bulka. :)

 

Ja alltid kjipt. Akkurat der det skjedde så skal det ikke være mulig at det der skjer..men jaggu gikk det an gitt. Og nei, vold løser aldri noen ting. Men kan si det slik at jeg ble sint gitt.

 

Men det årnær sæ!

 

Fikse den nå og bestille meg justerbart senkesett så den blir nærmere bakken til sommern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt:(

 

Men den gode nyheten er jo at du ikke trenger betale:)

er alltid kjipt med skader, kjenner til det:)

 

men snart ern på veien i tipp topp stand igjen:)

 

Bilen er kjørbar og det er ikke SÅ lett å se skadene heller. Men det må uansett rettes ut.

Taksering av skaden nå imorra og da er det bare å vente på time til retting og lakkering.

Vurderer å selge bilen også men blir vel helst at jeg beholder den og gjør mer med den. Justerbart senkesett er første utgift nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vinterhjula orginale BBS CH? Ser heller ut som kopiene fra FK spør du meg..

 

Har endelig funnet ut av denne saken også. :P

 

Dette er OEM felger laget av BBS.

Dem er dyre og dette er ekstrautstyr på disse bilene. Akkurat fått meg to nye vinterfelger og det var jo såre enkelt da det sto VAG delenr der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slenge ut no bilder av før og etter:)

får håpe den vakre bilen blir hel igjen:)

 

Kan knipse bilder men skaden ser faktisk ikke så ille ut som den egentlig er. Han traff godt midt mellom skjerm og dør så man ser tydelig at "stivinga i døra" lager en bulk utover. Derfor gjør dem det enkelt og bare bytter døra og skjermen :)

 

Blir nok en liten photoshoot når jeg får igjen bilen tenker jeg. :) (dama har forøvrig kjøpt seg A4 også som er mange hakk råere enn min.. :( så blir nok photoshoot nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår