Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du klarte å skjære helt korrekt, så har du skills :)

Hva skal jeg si.. Takk?;) :op:

Er ikke noe stress når lykta er tatt ut og satt oppå arket vel?:op: Da er det bare å skjære langs med kanten på lykta og "finskjære" når filmen er på og når vannet er skjøvet ut;)

Deretter pusset jeg med et 800sand-papir og smurte et tynt lag med blank neglelakk for at filmen ikke skal løsne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble det satt i ny motor ved 60.000 km?

Hva var det som gikk galt?

Det skulle jeg gjerne likt å visst selv også men jeg aner rett og slett ikke.

Forrige eier hadde heller ingen aning.

Han jobber hos møller og prøvde å sjekke opp dette men fikk aldri svaret på det.

Motoren som ble satt inn var helt ny så den har gått ca 60tusen nå. Dette står også i serviceheftet på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig spm men, åssen har du fått av tåkelysgrillene på bilen din. Det har gått rimelig greit med skrutrekker på ikke-sline fangern jeg hadde før, men denne her sitter som faen :) Redd jeg kommer til å brekke av alle klippsa snart..hehe :P Tips?

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig spm men, åssen har du fått av tåkelysgrillene på bilen din. Det har gått rimelig greit med skrutrekker på ikke-sline fangern jeg hadde før, men denne her sitter som faen :) Redd jeg kommer til å brekke av alle klippsa snart..hehe :P Tips?

Bruk makt og riv dem av.

Sitter litt hardt men det funker hvertfall på min.

Ikke at jeg tar ansvar for klipsene dine men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk makt og riv dem av.

Sitter litt hardt men det funker hvertfall på min.

Ikke at jeg tar ansvar for klipsene dine men :P

Jeg skal bruke deadly force :) Jaja, får bare prøve da!! Fått noen seriøse hendvendelser ang. annonsen?

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider