Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke så ille den bilen ;) Hehe.. Får se om jeg får min like fet som din med nye felger.. Ang S4-lister så ser jeg ikke store forskjellene jeg heller fra de du har nå. Jeg har ikke S-line lister på mine.. og det er en vesentlig forskjell på min og din akuratt der.

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille den bilen ;) Hehe.. Får se om jeg får min like fet som din med nye felger.. Ang S4-lister så ser jeg ikke store forskjellene jeg heller fra de du har nå. Jeg har ikke S-line lister på mine.. og det er en vesentlig forskjell på min og din akuratt der.

Felger gjør susen det ;)

Blir nok neppe til at jeg skifter til s4 lister når jeg har s-line lister nei..

Lite mer å få gjort med bilen.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da var Vw Audi club norwegen hovedtreffet over...

Ble ikke det helt store for min del da dem som var med meg fant ut at dem heller ville hjem enn å ligge over på vålerbanen så helga ble noget amputert. I irritasjon gadd jeg ikke engang å dra alene tilbake på søndag...

MEN... KNALLVÆR og mye fin bil å se på på lørdag også.

Var da litt heftig kjøring på bana til tider også :)

Fikk ikke tatt noe særlig bilder av hverken min bil eller andres bil. Men får komme sterkere tilbake på rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ok da må jeg ta en kikk på tråden der skjønner jeg.

Vet ikke helt om jeg har lyst til å sette på noe slik heller enda men.. Veldig i tvil om det vil ødelegge litt.

Hallais!

Det vil ikke ødelegge i det hele tatt etter min mening.:)

Her har du looken på min m/ øyelokk:

DSC00003.jpg

:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider