promotheus Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei! Er ny på dette forumet, det var en kompis som tipsa meg om dette! Har just nu mer eller mindre garantert fått fastjobb, så nå blir det bilkjøp. Jeg har lenge sikla etter en Audi TT, og nå blir det kjøpt. Har tenkt å prøve meg på den nye utgaven, men har ikke funnet noen passende stylingkits. Er det noen som har noen sider dere anbefaler å finne styling på? Også lurer jeg på om det er steder i Norge dere "drar" til eller vet om for å få tips og gjennomført stylingen? Når det blir kjøpt så blir det helstyling, innvendig som utvendig, samt lakkering. Vil ha den råeste Audien nord for Dovre! Uansett, takker for tips! John I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Søk "styling" for Audi forumet inkl underforum, og så ser du hvilke leverandører som går igjen for Audi styling generelt. De fleste leverer til fler modeller. Ellers synes jeg man skal vurdere votex e.l. DISKRET styling, ut over senk og hjul. Tupperware får andre ta seg av... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg