Gå til innhold

Streetmeet ! 31 mai på ingjerstrand

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Serriøst, hva tror du? :P

 

Dustesvar....

 

Siden det står kun 7 er det jo ikke godt å vite.... hadde det stått 7.00 eller 19.00 kunne kanskje vanlige folk forstått det også kanskje???????????

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forskjellen fra de andre gangene vil være?

 

det at gatebil er så jævla optimister at dem sier ifra til politiet så vi får full teknisk på alle tenklige veier og en eller flere politibiler som står og følger med på alt som skjer..

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at gatebil er så jævla optimister at dem sier ifra til politiet så vi får full teknisk på alle tenklige veier og en eller flere politibiler som står og følger med på alt som skjer..

 

Kunne ikke vært mer enig ass... Skal aldri dra med min "trafikkfarlige" bil på noe gatebil-treff igjen ass..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at gatebil er så jævla optimister at dem sier ifra til politiet så vi får full teknisk på alle tenklige veier og en eller flere politibiler som står og følger med på alt som skjer..

 

Det er bare å sørge for at bilene er i godkjent stand det, så har man ingenting å frykte. Jeg syntes det er helt flott at de luker ut biler med kappa fjærer, kalippere som er festet med alubraketter, spacere med for korte hjulbolter, frontruter som er limt med superlim, svære basskasser som ikke er festet som kommer flyvende når man treffer noe, osvosvosv.

Greit nok at akkurat du kanskje ikke føler at bilen din er farlig i trafikken, men tenk over all den andre dritten som kjører rundt deg. Du våkner nok den dagen det skjer deg, eller familien din noe, på grunn av en hjemmesnekret bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å sørge for at bilene er i godkjent stand det, så har man ingenting å frykte. Jeg syntes det er helt flott at de luker ut biler med kappa fjærer, kalippere som er festet med alubraketter, spacere med for korte hjulbolter, frontruter som er limt med superlim, svære basskasser som ikke er festet som kommer flyvende når man treffer noe, osvosvosv.

Greit nok at akkurat du kanskje ikke føler at bilen din er farlig i trafikken, men tenk over all den andre dritten som kjører rundt deg. Du våkner nok den dagen det skjer deg, eller familien din noe, på grunn av en hjemmesnekret bil.

 

Greit nok at bilene bør være godkjente og det er mye hårete skumle ombygninger,men det er mye her i Norge som burde ha gått å godkjenne hvertfall.

 

Ser ikke problemet med at en aluminium kalipper ikke kan skrus tilpasses bilen via en aluminium adapter og bruk av 12.9 bolter hvertfall...

 

Mye rart man kan bygge av alu. deriblant fly ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker ikke jeg om en 30 mm flyalubit som er cnc frest heller. jeg snakker om den 7mm aluvinkelen han fant i bakgården til ett mekanisk verksted som han borret noen hull i. Jeg snakker kun om all den tragiske byggingen det er der ute, for det er det mye av.

Og jeg er helt enig i at det er masse som lett kunne vært godkjent og at kanskje mye oppfattes som flisespikkeri og trangsynthet. Men de gjør jo bare jobben sin, etter de reglene som gjelder, så da er det jo helt klart best å bare føye seg etter dem. Har man noe småtteri på bilen som er galt(for eks ettermontert xenon, felger som ikke er godkjente etc), så er det jo bare å ta imot en mangellapp med ett smil, bytte delene tilbake til orginalt, vise bilen og bytte tilbake igjen. det er bittelitt ekstra, men ikke noe mer enn man kan tåle når man vet at det ikke er lov i utgansgpunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke noe forskjell fra streetmeet enn hva som har vært tidligere. jeg vill tro at det kommer fler folk med navnet gatebil enn navnet streetmeet.

alle tror vell det er gatebil.NO som arrangerer men det er det ikke!!!. gatebil er jo rett og slett gatebil. Er bare å komme.

 

tror detta blir en fin kveld med godt vær og glade mennesker!

 

 

er jo sommertid da så da er det bare å vaske bila og komme oppover :) hvis ikke --> :deng :P

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår