rennfahrer Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 blir ikke noe forskjell fra streetmeet enn hva som har vært tidligere. jeg vill tro at det kommer fler folk med navnet gatebil enn navnet streetmeet. alle tror vell det er gatebil.NO som arrangerer men det er det ikke!!!. gatebil er jo rett og slett gatebil. Er bare å komme. tror detta blir en fin kveld med godt vær og glade mennesker! er jo sommertid da så da er det bare å vaske bila og komme oppover :) hvis ikke --> :deng :P jeg vil også tro at det da kommer flere da man kaller det for gatebil treff:hvaskjera Gatebil er så oppbrukt, og det er alle disse gatebilklubbene rundt om i landet, tror folk at man er nærmere status i gatebilmiljøet ved å kalle klubber og treff for gatebilxxxxx? kansje man heller skulle lage ett eget gatebil underforum på bilforumet også... og for de som ikke skjønnte dette så var det ironi! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Er nok kl 19:00 han mener ;) Ja det er ikke 7 det... Jeg dukker nok opp med nyvaska og nypolert bil jeg hvis jeg får muligheten til det og været er bra... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Litt dårlig timing da. Det er jo runde to i powerdrift på Gardemoen samme dag. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Nå tokk jeg hensyn til Våler da som er neste helg. så de som kan, kan bare komme. helst flest mulig, det er det vi alltid håper på! Spread tha word ! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Litt dårlig timing da. Det er jo runde to i powerdrift på Gardemoen samme dag. Uansett så skjer der noe et annet sted om sommer'n Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Skjønte ikke helt poenget med å kalle det "Gatebil"... Men får vel komme en tur,trur jeg, er vel endel politi som kommer, jævelig kjedelig. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Jeg kommer i forhåpentligvis ny bil =) Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 GARANTERT jeg kommer Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 jaja, litt typisk at det ble samma dagen som powerdrift da... Hva med å fløtte det til dagen før, fredag 30? Hvis ikke går jeg vel glipp av dette treffet og da, . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Heihei, alle sammen :) Jeg skal prøve å komme på treffet, men lover ingenting.. Da bekkenløsningen er dritt :P og humper på krykker! Også solgte jeg Celicaen min :P Så må eventuelt sitte på med noen, om jeg ikke spør mamma pent om å få låne passelaten hennes ;) Håper det er mange som kommer da :) Ha en riktig god 17.mai feiring i morra alle sammen :) Her blir det bare sofaen på meg og samboer siden formen min er dårlig og var på haste-time/sjekk på sykehuset idag :S Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 jaja, litt typisk at det ble samma dagen som powerdrift da...Hva med å fløtte det til dagen før, fredag 30? Hvis ikke går jeg vel glipp av dette treffet og da, . Høres bra ut for min del :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 da endra jeg topicen. har fått masse "klager" ell hva man vill kalle det. folket likte ikke at det het gatebil treff.. så da blir det gammle gode streetmeet :) håper det kommer mange folk. når tenker vi sånn ca å være der ? noen klokke slett ? 18.00, 19.00, 20.00 ???? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Nå har man jo sakt 7 så da tenker jeg det lønner seg å holde seg til det. Folk blir jo forvirra av mindre ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 da endra jeg topicen. har fått masse "klager" ell hva man vill kalle det. folket likte ikke at det het gatebil treff.. så da blir det gammle gode streetmeet :) håper det kommer mange folk. når tenker vi sånn ca å være der ? noen klokke slett ? 18.00, 19.00, 20.00 ???? Etter kl 2000 Titus. på kvelden. av erfaring kommer folk langt senere enn annonsert. :volvsmile Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Tror faktisk 20.00 blir beste tid ja, enig med deg der sofapute;). blir så stress med klokka 19.00;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg