Hallohallo1 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Da håper jeg også at du blir fornøyd. Ser frem til statusrapport :) D håper jeg også:) blir nok fornøyd siden jeg er nokså grønn på dette området men allerede har blitt imponert av d samme anlegget i en kamerat sin mercedes:P hehe men takker som sakt for alle svar Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Da var hele greia montert i bilen min å må si meg nokså fornøyd. har ikke fått min pioneer forsterker enda så jeg har fått lånt meg en US Carvor forsterker på 1000w. Kan jeg vente meg noen overaskelser når jeg kobler til min pioneer forsterker i forhold til den US Carvor tingen? http://www.pioneer.no/no/products/25/29/182/GM-D8400M/index.html Denne forsterkeren har jeg bestilt å venter på å få. vil jeg merke noen forskjell med den iforhold til US Carvor forsterkeren som jeg har tilkoblet når? kommer anlegget til å spille bedre\dårligere? Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Da var hele greia montert i bilen min å må si meg nokså fornøyd. har ikke fått min pioneer forsterker enda så jeg har fått lånt meg en US Carvor forsterker på 1000w.Kan jeg vente meg noen overaskelser når jeg kobler til min pioneer forsterker i forhold til den US Carvor tingen? http://www.pioneer.no/no/products/25/29/182/GM-D8400M/index.html Denne forsterkeren har jeg bestilt å venter på å få. vil jeg merke noen forskjell med den iforhold til US Carvor forsterkeren som jeg har tilkoblet når? kommer anlegget til å spille bedre\dårligere? vil nok tro det kommer til å spille bedre Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 vil nok tro det kommer til å spille bedre var d jeg håpet på å få høre:D Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg