Gå til innhold

postert?

Ranger emnet

sirsnare

Anbefalte innlegg

Driver å kikker litt rundt etter ting og tang til bilen min, styling , tuning etc. Og fant noe styling til den.

Og på feks en frontfanger står det;

"Postert frontspoiler-støtfanger inkl. tåkelykter for Nissan Primera P10 Limousine/sedane"

Hva er "Postert"??

Er det merket på de som lager fanger`n ??ELler er det no anna rart no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller http://www.postert.de ;-)

Kjøpte en komplett front til en bil derfra. VELDIG fornøyd med den. Var i TYKK glassfiber (ikke noe sånn driiiit som f.eks. seidl-tuning leverer, som er så tynn at den er gjennomsiktig når du holder den mot lys) og passformen var 100% (i motsettning til seidl tuning igjen, som er noe driiiiiiit uten like...)

Men har kun handla den ene fronten derifra (i motsettning til seidl, hvor har handla/sett 3 komplette bodykit...og alle var like ræva passform og finish på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

...eller http://www.postert.de ;-)

Kjøpte en komplett front til en bil derfra. VELDIG fornøyd med den. Var i TYKK glassfiber (ikke noe sånn driiiit som f.eks. seidl-tuning leverer, som er så tynn at den er gjennomsiktig når du holder den mot lys) og passformen var 100% (i motsettning til seidl tuning igjen, som er noe driiiiiiit uten like...)

Men har kun handla den ene fronten derifra (i motsettning til seidl, hvor har handla/sett 3 komplette bodykit...og alle var like ræva passform og finish på).

Har vi noe imot Seidl ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postert er da ikke dyrt. Er grenser for hvor bra kvalitet det blir sålenge det er glassfiber, og prisene er vel der etter.

Jeg ville aldri i verden hatt styling i glassfiber på bilen min igjen. For meg er det helt uaktuelt. Er så mye negative sider ved glassfiber.

Sjekk prisene på feks. original front/bak-fanger til bilen din og se hva billig styling koster i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider