Skyline_401 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hvordan får jeg på den? den som er over lyktene vettu. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Popnagler, selvborende skruer, ol. ? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 huff..skeptisk til å borre hull i karossen for å montere slikt igrunn..dobbelsidig teip eller en liten dæsj med sika/tec7 ellerno ville jeg heller gått for. Men det er meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 To brikker som du limer på øyelokket. Borr hull, og sett fast i eksisterende skru på bilen. Du kan såvidt se festet nederst venstre hjørne. Limt med tec7 Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg