ZerweX Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Er det mye arbeid å bygge om fra tromler til skiver bak på en fwd? Hva trenger jeg av deler? Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Hvilken bil er det snakk om...? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 95 modell Mazda 323F Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 For å bygge om fra tromler til skiver må du først og fremst tenke på hva du skal feste bremsekaliperen i. Vi hotrod gutta gjør dette staig vekk, men da er det snakk om stive bakaksler av solid, amerikansk merke. Masse gods til å sveise fast en brakett for kaliperen. Hva finnes av sånt på en liten Mazda? Kanskje lettere å bruke komponenter fra en annen bil som orginalt er utstyrt med skiver bak og samtidig har et ganske likt bakhjulsoppheng. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Bilen min leveres også som med V6 skiver bak. Men virker ikke som det er så mange av dem. Tror også at det er mulig å bruke deler fra MX-3. Hva vil jeg trenge av deler? Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
munin Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 er det egene tromler for handbrekk på skivebremser bak, eller har mazda en annen patent? Siter Porsche 911, Ford 15M RS, Suzuki vx800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg