Gå til innhold

Corolla G6 spørsmål

Ranger emnet

solviken

Anbefalte innlegg

Hei:D

Har en Corolla G6 1998, har tenkt på dette med et power filter, men noen sier at dette sliter på motoren? er dette sant?

Gir det mere effekt?

De har dette på BSbildeler:

http://bsbildeler.no/butikk/visvare....48&vg=&vgpath=

Noen som har et bilde av G6 med øyelokk??

Hadde også tenkt på dette med å skifte ut høytalerne i dørene framme, noe problem å komme til? vist du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også et spm.

SKal kjøpe meg en G6, og fant meg en som jeg likte veldig godt.

Men bilen har gått over 200, men eieren sier han har byttet slitedeler underveis. Er det dumt og kjøpe en corolla som har gått såpass langt? hva bør jeg se etter før jeg kjøper den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no problem ;) min er snart gått 300k og den sviver fortsatt som en klokke, fast og fin:) (maskin gått ca 130k etter blokka ble byttet)

er det en nyere modell g6 så bør du også sjekke at shortblokka er byttet da de kom med en fabrikkfeil som gjorde at de brukte veldig mye olje, dette er noe toyota fikser gratis visst bilen oppfyler visse kriterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Herlig : )

Men tenkte også på et luftfilter.

Noen som kan anbefale et?

Har en kamerat som har en Audi a3 2005, 1,9 tdi.

Bilen har jo ikke noe fin lyd, men etter han satt inn et luftfilter så hørte man betraktlig en forskjell i motoren.

Var på en måte som en dump ventil, bare mye lavere.

Vil jeg få samme lyden i Corollaen om jeg kjøper et luftfilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan har bilen din vært opp igjenoom tiden?

Har du byttet mye? Har mye blitt ødelagt og har det vært mye feil?

har seff bytter foringet og litt slitedeler osv.... med tanke på den høye km standen (selv om de ikke var gåene) ellers er dette en SKUDDSIKKER bil som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider