Gå til innhold

min rekord 2000 77 mod

Ranger emnet


petteraldo

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

problemer med togang og små fusker litt når jeg kjører med lite gass oppfører seg nesten som det er vakuumet men har gått over det nå og er tett

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

pårygget et sted mellom kl 2200 og kl 1000 natt til søndag den 21 sep trenger tips om hvem det er ble bulket i søster mathildes gate på lørenskog. belønning gis viss jeg får tak i personen.

 

utrolig og kjøre på en veteran bil og bare stikke av...DSC00867.JPG

 

DSC00866.JPG

 

hele hjørne på bilen har blitt trykket innover og litt skrått ned så tips om enklest måte og få fikset det er også på ønskelisten...

 

mvh roger

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke langt unna reg nummeret det nei:D hvorfor solgte du den? kan ikke selge en perle vettu:D

 

et problem er at den ikke har veteran forsikring akkurat nå for den går som en brukt bil fram til vinteren da jeg får bruksbil så litt vanskelig og ta det på forsikringen da.. men skal ta og få se hva jeg får fikset i morgen, ta det i allefall så ikke rusta tar tak i den, får jeg ikke det helt hundre så får jeg fikse det opp når jeg skal ha lakkering på den som jeg regner med blir til våren

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ikke langt unna reg nummeret det nei:D hvorfor solgte du den? kan ikke selge en perle vettu:D

 

et problem er at den ikke har veteran forsikring akkurat nå for den går som en brukt bil fram til vinteren da jeg får bruksbil så litt vanskelig og ta det på forsikringen da.. men skal ta og få se hva jeg får fikset i morgen, ta det i allefall så ikke rusta tar tak i den, får jeg ikke det helt hundre så får jeg fikse det opp når jeg skal ha lakkering på den som jeg regner med blir til våren

 

 

Så vent til du tegner veteranforsikring:) Er vel ikke noe stress?

Jeg har brukt mine veteraner som bruksbil med veteranforsikring. Ingen problemer med det. Bare å finne rett selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff! stakkars bil:S folk som kjører på gamle opeler/veteraner sku blitt skutt! kjører kadett c og liker meg vertfall ikke i rushtrafikken..plutsli kommer det en idiot å rævkjører meg fks:S fått retta ut igjen bulken?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det er riktig og bruke en bil med veteran forsikring som bruksbil derfor har jeg vanelig forsikring på den.

 

ikke fått rettet den helt ut enda men tilnærmet må bare sparkle den litt så blir det bra, men det blir ikke før til våren for hadde planer om en hel lakkering da siden bilen har blitt lakkert av en hobby lakkerer som ikke kan lakke før jeg kjøpte den, så har fått på brunox, primer og lakk på skaden så den holder seg til våren:D

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår