the Stig Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Kan anbefale alle som klager over arkadefølelsen å skru av alt av hjelpemidler, blir nokså annerledes. Selvsagt ikke noen simulasjon, men mye bedre. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 fikk 89.mill på 4 runder her om dagen. Når jeg ikke har noe annet å spille så tar jeg litt drifting. Lett og greit. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-313- Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Mulig detta er et ekstremt newbie-spørsmål, men lurer meg grønn på hva GRID står for, eller hva det betyr.. Noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Mulig detta er et ekstremt newbie-spørsmål, men lurer meg grønn på hva GRID står for, eller hva det betyr.. Noen som veit? Tipper det står for start grid, altså start felt eller start boks. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Har prøvd dette spillet litt. Men hva skjer med driftinga? ALT for lett. Er banene belagt med et såpebelegg, eller? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg