dexter_cf Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg ønsker meg sort eksoswrap til motorrommet mitt.. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Vangbo har eksoswrap. Men om de har slik som du er ute etter vet jeg ikke. http://www.vangbo.no/isolasjon/430.php Siter [ ]2010 Jart Skateboard [x]1996 Nissan Almera 1.4s [x]1997 BMW E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Mange som har det,så jeg ville nok tittet litt flere steder enn Vangbo (hvis du ikke elsker å få innerforet i lommeboka revet ut). Fåes kun i lerrets-beige tror jeg...men de er ment å males etter montering. Så det er bare å finne frem høytemp-lakken.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Knakende bra! Det er akkurat hva jeg er ute etter.. Nå rekker jeg ikke kikke så nøye over det og leite (ut å handle hage crap sammen med dama), men hvor får jeg kjøpt det her? Og klarer man å montere/teipe det her uten å ta fra hverandre halve bilen? Skulle være sånn passelig romslig nedi motorrommet på min vesle corolla med 1.3 motor tror jeg.. Merker jeg er litt skeptisk til å måtte male tapen, men har folk fått gode resultater av det så er jeg nysgjerrig nok til å spørre etter bilder feks? :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Av ren nysjerrighet.. skal du ha eksoswrap på en 1.3l Corolla ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skompa Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Mekonomen har hær jeg bor ihværtfall.. Siter Tvåførti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Hva ligger det på i pris pr.meter sånn ca.? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Protrim selger iallfall her, og endel rimeligere enn Vango... http://www.protrim.no/produkter_eksos_bandasje.shtml Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 KjOper fra ebay jeg, fra england. Knallbillig. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Av ren nysjerrighet.. skal du ha eksoswrap på en 1.3l Corolla ? Ja, og da skjønner du at det er KUN for det estetiske! Rimelig strøkent oppi lokket der, bortsett fra ett rustent eksosmonster i fronten.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Som nevnt over her... eBay, enkelt og greit. Under 200kr ferdig momset og levert for 25mm x 15meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 har hørt at eksoswrap på bruksbil ikke er så smart, siden det dannes kondens under den og manifolden ruster raskere? Lurte på om dette stemte? (har bestilt 4.1 manifold med eksoswrap fra USA) Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 har hørt at eksoswrap på bruksbil ikke er så smart, siden det dannes kondens under den og manifolden ruster raskere? Dette kunne jeg tenkt meg å funnet ut av før jeg monterer, kan du si! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 En av grunnene til at de skal lakkes... når den blir varm første gang tørker alt der,og hvis det ikke kommer vann (fuktig luft) i kontakt med utsiden av manifolden fordi lakken isolerer...hvor kommer da kondensen fra? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 En av grunnene til at de skal lakkes... når den blir varm første gang tørker alt der,og hvis det ikke kommer vann (fuktig luft) i kontakt med utsiden av manifolden fordi lakken isolerer...hvor kommer da kondensen fra? I fra luft fuktighets verden vel, duh Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg