Gå til innhold

Eksoswrap, where to get?

Ranger emnet


dexter_cf

Anbefalte innlegg

Mange som har det,så jeg ville nok tittet litt flere steder enn Vangbo (hvis du ikke elsker å få innerforet i lommeboka revet ut). Fåes kun i lerrets-beige tror jeg...men de er ment å males etter montering. Så det er bare å finne frem høytemp-lakken.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knakende bra!

Det er akkurat hva jeg er ute etter..

 

Nå rekker jeg ikke kikke så nøye over det og leite (ut å handle hage crap sammen med dama), men hvor får jeg kjøpt det her?

Og klarer man å montere/teipe det her uten å ta fra hverandre halve bilen? Skulle være sånn passelig romslig nedi motorrommet på min vesle corolla med 1.3 motor tror jeg..

 

Merker jeg er litt skeptisk til å måtte male tapen, men har folk fått gode resultater av det så er jeg nysgjerrig nok til å spørre etter bilder feks? :D

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at de skal lakkes... når den blir varm første gang tørker alt der,og hvis det ikke kommer vann (fuktig luft) i kontakt med utsiden av manifolden fordi lakken isolerer...hvor kommer da kondensen fra?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at de skal lakkes... når den blir varm første gang tørker alt der,og hvis det ikke kommer vann (fuktig luft) i kontakt med utsiden av manifolden fordi lakken isolerer...hvor kommer da kondensen fra?

 

I fra luft fuktighets verden vel, duh

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår