norodd Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Kjøpte i vinter 520D, 2006 mod. Kjøreegenskapene ble helt forandret når jeg satte på sommerdekkene - Pirelli 225/55/16 - (samme dim. på vinterdekkene). Nå synes jeg den vingler lett på litt sporet og slitt asfalt. Slik skal det vel ikke være? Kan det være spissingen eller noe annet som er feil? Tenkte å dra innom verkstedet, men ville bare høre her først om dette kanskje er normalt på 225 dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Det kan jo være at dekkene er dårlige, vet at noen dekk pleier å gjøre det når de er brede. Men Mercedes vår som vi har 245 breie dekk på vingler ikke, så det var litt rart det der. Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Har du sjekket om du har nok trykk i dekkene? En e60 med standarddimmensjon skal ikke vingle, så du får sjekke lufttrykk, og levere til 4-hjulskontroll om det ikke blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Skal nesten vedde på at du har Pirelli P7 runflat sommerdekk..? Hvis ja; BMW sluttet å levere disse grunnet klager på u-runde dekk,sporing og feil. P7 er bedre nå - uten runflat,men du bør vurdere å sette på noen mykere eller "rundere" dekk. (Rundere i sidekantene) Kumho er bra sommerdekk mot sporing. Billige er de også,med god kvalitet. Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med mine Kumho Ecsta 235/40R18... Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg