Mekkejenta Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 har akkurat fått tak i et orginalt tilhengerfeste fra hokksund. hengerfeste er helt tipp topp stand, men kabelsettet som fulgte med hadde korte ledninger... ca 30 cm lange... hvor lange skal disse ledningene være ? må jeg kjøpe et annet kabelsett, elelr kan jeg bruke dette jeg mottok ? om jeg må kjøpe et annet sett, kan jeg bruke universal sett på min bil. (mercedes 1993/1994 modell) nå har je gikke peiling på å koble dette så lurer på hvor er det ledningene skal koples inn, er det bare mot baklyktene og sånn elelr må det koples helt frem mot motoren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Anbefaler deg å gå til MB Entusiastklubb og stille spørsmålene dine på forumet der i tillegg til her. Er svært få mennesker som er innom MB sidene her på bilforumet. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkejenta Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 ok takk for det men ser om noen kan svare meg her , så ser jeg. jeg er veldig fornøyd med svarene jeg får , så håper jeg får det med disse spørsmålene også... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg