millmax Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Hei! Er det noen av dere som kan svare på hva slags grill dette er? Enda en likedan grill Bildet fant jeg i tråden http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=149652 Det likner jo på en S4, men det er vertikale kromlister som jeg ikke har klart å finne noen steder. Til slutt lurer jeg på om det er mulig å montere denne i en helt vanlig B7, og hvor den evt kan kjøpes fra. Takker for all respons! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 vVet du hvertfall får levert S4 grill i matt svart og en sølv-grå farge. Ser ut som en sline grill i den sølv-grå fargen. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg er nesten 100% sikker på at dette er en S-Linegrill som det er limt chromstriper på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg