Gjest Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Vent til du er 21 du! "ikke noe" som er lov før du er 21 der borte, uansett :) Spar heller penger til da, også leier du deg en bil der borte. Det er billig og veldig enkelt. Bare å sette seg inn og kjøre :) Vil ikke påstå du har så veldig mange alternativ som er verdt å vurdere hvis du MÅ ha bil, desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Vi har også planlagt en guttetur til neste år. Og når det gjelder leie av bil skal det ikke spares på pengene. Leie en passe grom bil i ett par uker og en viper eller corvette en dag eller to:D Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 dæven jeg ville ringt de her: http://www.usaspesialisten.no/ Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Tar ca 20 dager ;) Jammen se der ja:S Huff... Litt lengre enn hva jeg hadde trodd ja:P men men... Har vel ikke så mange fler alternativer enn å bare vente et par år:( Busser, trikker o.l er helt uaktuelt å ta:P Tar nok buss her hjemme:P men peiling på hvorfor man må være 21 for å leie bil der borte?? kan jo ta lappen når man e 16, men kan ikke leie bil før man er 21??:S:P Takker for svarene;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Er nesten bare å ta lappen som har aldresgrense under 21 i USA. Nei man får ikke leid bil før man er 21! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Jammen se der ja:S Huff... Litt lengre enn hva jeg hadde trodd ja:P men men... Har vel ikke så mange fler alternativer enn å bare vente et par år:( Busser' date=' trikker o.l er helt uaktuelt å ta:P Tar nok buss her hjemme:P men peiling på hvorfor man må være 21 for å leie bil der borte?? kan jo ta lappen når man e 16, men kan ikke leie bil før man er 21??:S:P Takker for svarene;)[/quote'] Hva hadde du trodd, to timer? Vet ikke hvor mye du har vært ute og reist før jeg.. Men dette er helt standard prosedyre at det er vanskelig å få leid bil før man er over en viss alder. Har med forsikring å gjøre, store leiebilselskaper gidder ikke å betale mer for å kunne forsikre 18-21 åringer. Har vært borti 25 års aldersgrense på leie av bil.. Er dog noe usikker på om det er myndighetene i hvert enkelt land som fastsetter bestemmelser og, eller om det bare er opp til hvert enkelt utleiefirma. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Det har med forsikringen dems å gjøre ;) Er du over 21, så kan du leie men det koster ca $20 ekstra om dagen ellerno. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 er vel bare å kjøpe seg enbil det vel, for en fin charger til 2000$, og 10.000kr for 14 dager er ikke mye. Hvis jeg hadde vært i samma situasjon så hadde jeg kjøpt bil inntil 3000$ for det blir ca 1000kr dagen for bil, og senere så kan du tvangselge den for 1500$, og dermed koster bilen deg bare 500kr dagen. Forsikring burde vel heller ikke være et stort problem. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Hva hadde du trodd, to timer?Vet ikke hvor mye du har vært ute og reist før jeg.. Men dette er helt standard prosedyre at det er vanskelig å få leid bil før man er over en viss alder. Har med forsikring å gjøre, store leiebilselskaper gidder ikke å betale mer for å kunne forsikre 18-21 åringer. Har vært borti 25 års aldersgrense på leie av bil.. Er dog noe usikker på om det er myndighetene i hvert enkelt land som fastsetter bestemmelser og, eller om det bare er opp til hvert enkelt utleiefirma. Eirik Nei, visste jo det at det tok en liten stund, men ikke såpass lang tid. En av grunnene til at jeg laget denne posten er nettopp fordi jeg er relativ ny på reisefronten, for å høre av de litt mer erfarne;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 dæven jeg ville ringt de her: http://www.usaspesialisten.no/ Tusen takk;):) Sinnsyk bra side:);) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg