tahustvedt Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Dette har kanskje blitt postet her før. En sammenligning av filtreringsevnen til noen kjente filter: http://mkiv.com/techarticles/filters_test/1/index.html http://mkiv.com/techarticles/filters_test/2/index.html Selv om testen kanskje ikke er helt virkelighetstro i og med at de brukte støvsuger eller at kanskje ikke akkurat lik mengde pulver kom gjennom alle filtrene så er forskjellene så store at det ikke bare et testen som har skyld. Testen er ellers lik for alle filtrene. Legg merke til hvor dårlig HKS-filteret filtrerer. Synd, da det ser ganske kult ut. :) Blitz-filteret kom heller ikke så bra ut. 14 Hk mer hmm. Tror de har røyka noe! :D Noen som vet hvor man får tak i Apexi-filter i Norge? Jeg sendte en mail til Import-Tuning for en uke siden men har ikke fått noe svar enda. Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Du får mase litt mer - han skaffer Apexi-filter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet August 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 OK, takker, :) Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Hallo :) Beklager forsinkelsen :) et kit til NA MR.2 koster 1.995,- Ink mva Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet August 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Alt i orden. :) Jeg fikk E-mailen. Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg