EndreM Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jepp, jeg har en 205GTi 1.9 som jeg skulle ha forsikret på billigst mulig måte. Jeg fyller 18 i august. Bilen selges kanskje, men jeg vil helst beholde den hvis jeg kan. En kompis av meg fortalte at moren hans hadde fått faren sin bonus da de giftet seg, eller noe. Kan jeg få overført bonus? Jeg skjønte ikke det helt, men. Han snakket også om at jeg kunne registrere den som varebil, og dermed slippe unna billigere. Bakseter trenger jeg ikke, for jeg sitter kun i forsetet, uansett :D Hvordan kan jeg billigst forsikre den i mitt navn? Siter '90 Peugeot 205 1.9 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 ring forskjellige forsikringselskap og hør!! sånt finner man ut om man søker på forumet.. registerere den som varebil går ikke da det må være et varerom for å få grønne skilter og overføre bonus tror jeg ikke finnes lengere.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg