Gå til innhold

Lys på Stratus?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei !

Har en Chrysler stratus. Synes parklysene som står i er kjipe (gultlys). Ønsker meg noen med litt blåstikk i. MEN, jeg finner ikke noe som jeg tørr satse på. Vil jo helst ikke ha noe jalla merke som jeg må skifte før sommeren er over. Så dere som har litt peiling på dette, hva bør jeg gå for? Å ikke minst, hvor bør jeg lete?

På pæren står det T4W, tror dette er sokkelen? Eller kan jeg f.eks. bruke W5W? Blir ikke klok jeg :confused:

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Tok ut pæren i dag, tror ikke de pærene jeg fikk med bilen er rett.

Den jeg har ser i allefall slik ut:

198730.jpeg

Men har noen flere spørsmål om lys på denne bilen.

Lyktene er jo utrolig dårlige, de har sprekker og er fulle av fukt. Har også hørt noe om at det finnes lykter i glass til disse bilene, men jeg finner ikke ut hvor? Klarer generelt ikke å finne ut hvem som selger lykter til denne bilen?

En annen sak, hvor lett er det å montere grøftelys på en stratus som ikke er levert med grøftelys? Dere som vet litt om dette. Å ikke minst, hvor kan jeg få tak i lyktene? Vet noen modeller er levert med grøftelys. Men jeg finner så utrolig lite informasjon på nett om denne bilen... :confused: :confused:

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Har du sjekka at gummipakningene i bakkant av lyktene dine forsegler 100%? Husk i såfall å tørk opp fukt først med hårføner e.l. Det var vertfall det som var galt når jeg hadde fukt i lykta på min Chrysler.

Slike blå pærer får du hos en rekke bilrekvisitaer..

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...