oledeg Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 God dag, nå holder vi på å mekke showbiler til gatebil på våler gitt. I dag fant Steffen som er med på team Din Bilstereo at jeg og han skulle begyne med å mekke kasse. Jeg viste akkurat hvordan jeg ville bygge den, så vi bare satte i gang Her er bilde av kjærra Vi begynte med litt asfalt Spiller Så begynte vi å mekke litt kasse Forresten alle gutter, noen som kan fortelle meg hva dette likner på? Bruk fantasien hehe. Hint: en del av kroppen til ei fin dame Har forresten lagt ca 6 lag glassfiber her er noen bilder av wooferene som me skal måke inn Magneten skal ut for å fullføre brystene. Det var alt for i dag, kommer mer i morgen Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ser bra ut dette. Ground Zero serien er jo helt sinnsyk :O Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Pent :) Skal dere dempe hele bilen, eller kun bagasjerommet? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Pent :) Skal dere dempe hele bilen, eller kun bagasjerommet? Vi har dempet hele bilen nå :) Mangler bare hattehylla Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 se her ja ;) lagt ut bilder å greier oledeg ;) ja det viser jo noe a det vi har fått gjort foreløpig :) ting som er i bilen å skal inn er : Bass: 2 stk Ground Zero GZRW30SPL Sub amp: 2 stk Helix SPLX Competition Sub front: Focal 2.150 Frontsett: focal KR 165 Batteri: Stinger SP1000 Kabler: Dynabel Lyddemping: Stp og Dynamat Spiler: Alpine CDA 9887R LydProssesor: Alpine PXA-H701 Det var vel det, så vi håper å tror dette kommer til å låte greit :) Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Det var vel det, så vi håper å tror dette kommer til å låte greit :) Nei Nei Nei, Må ikke være posetiv da går det rett vest som vi sier Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Nei Nei Nei, Må ikke være posetiv da går det rett vest som vi sier Haha ja stemmer det ;) kommer nok til å låte helt forferdelig :D Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Blir spennende å høre denne på våler har jeg en mistanke om!:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Blir spennende å høre denne på våler har jeg en mistanke om!:) Er litt spent selv jeg hehe ;) Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Tør jeg spørre hvor mange m2 det ble med dempematriale på denne bilen? :) Sitter og vurderer og gjøre det på min, men jeg er helt på jorde hvor masse jeg trenger :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Tør jeg spørre hvor mange m2 det ble med dempematriale på denne bilen? :) Sitter og vurderer og gjøre det på min, men jeg er helt på jorde hvor masse jeg trenger :) hmm hvor mye vi brukte er jeg ikke helt sikkert på, men om du invisterer deg i en bulk pakke så er det meste gjort ;) ,greit å legge flere lag på de mest kritiske stedene som bagasjeromsluke,hattehylla,muligens tak om du har noe som virkelig trykker ;) Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hvor kjøper du disse bulk-pakkene ? Er det sånn Alt-i-en-pakke greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hvor kjøper du disse bulk-pakkene ? Er det sånn Alt-i-en-pakke greier? trådstarter skaffer blant annet demping ;), bulkpakke er bare større :) feks STP M1 matter som vi har lagt i bilen min så kan du kombinere med splen oppå der igjen på de mest utsatte stedene Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Bilde av hvordan det ca blir ;) kassen skal forøvrig bli trekt med sort Vinyl Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Tør jeg spørre hvor mange m2 det ble med dempematriale på denne bilen? :) Sitter og vurderer og gjøre det på min, men jeg er helt på jorde hvor masse jeg trenger :) det burde vel holde med 1 bulk pack, men eksempel i primeraen min når jegdempet den brukte vi ca 32 m2 Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg