Freddy_1324 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hva er lurt og putte i en volvo 740gl 90mod? har tenkt og putte i 2x12 tommer eller 3x10 tommer. noen innspill der?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Vet det er en gammel tråd men poster allikevel. Syns selv at to tolv tommere blir bra. Har hørt anlegg i volvo 740 med 2x12", og ble ganske bra lyd. Her er et forslag: Vet ikke om det passer i en 90 mod. bagasjerommet over er fra en 86 mod. :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hvordan vil egentlig en slik layout være lydmessig INNI bilen? Ser for meg at det meste blir borte i bakover og ut, i stedet for fremover og inn.. Men så har jeg da heller ikke prøvd det slik! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Det går jo bassrefleksrør inn i bilen fra kassa da. Men jeg vet ikke i hvor stor grad det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg