Teigen Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 hadde det gått og delt prosjektforumet i to da jeg er så lei av og finne frem til de som gjør noe (bygger) bilene sine kontra de som legger ut bilde av at de har kjøpt en bil som toppakninga lekker på og "kansje" skal kjøpe nye felger om 2 års tid da de ikke har penger til og engang reparere bilen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Enig der. Veldig mye forskjellig som legges ut her.. Synes at det som skal legges ut her burde være ordentlige prosjekt som bygges over en viss tid, ikke små fiks som bytting av felger og senk.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 del opp i heavy mods og vanlig prosjekt. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 del opp i heavy mods og vanlig prosjekt. X 2. Får håpe mod'sa ser med åpent hjerte på denne ultra-spec OT-tråden og flytter den til "Ris og Ros"-delen på forumet...og ikke bare sletter den. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Flyttet :) Og fra tidligere: http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/195856-reglene-i-prosjektforumet-helt-forandret-n.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Et annet tips er kanskje at de mest profilerte og oppdaterte prosjektene kommer opp som små storyer på forsiden? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 ja det hadde vert en god ide, og kansje fått opp en ide til "how to" som gir noen tipps og triks til hvordan man skal gjøre tråden man lager litt ekstra interesang og heller for eks updater den første tråden hele veien så man slipper og bla 100 sider for og få med seg 90 sider med "kjempe bra" komentarer og 10 sider med det egentlige prosjektet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 del opp i heavy mods og vanlig prosjekt. Eller del det opp i tre! Extreme - Sier seg selv at her er det masse hester ute å går! Større modifikasjoner - Som omhandler større ting enn forrige Mindre modifikasjoner - Tråder som omhandler senk, sot, felgskifte og litt annet småtteri Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Mye gode forslag her. Likte spesielt den med at STORE tråder med mye bilder osv blir lagt ut på forsiden under nyheter. Nyhetsdelen på bilforumet.no er helt "latterlig", siden den _aldri_ blir oppdatert. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hansien: Men hvor går egentlig grensen? Og hvem skal sette den? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hvorfor ikke flytte type "rullende-prosjekt" tråder til merkeforumene? Jeg flyttet f,eks min tråd til merkeforumet fordi den strengt har liten underholdningsverdi i forhold til det som sikkert var meningen med prosjektforumet:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hvorfor ikke flytte type "rullende-prosjekt" tråder til merkeforumene?Jeg flyttet f,eks min tråd til merkeforumet fordi den strengt har liten underholdningsverdi i forhold til det som sikkert var meningen med prosjektforumet:) Med all respekt Bjørn, det er mer aktivitet på Golf 2-forumet enn det er på Daihatsu-forumet :D Jeg føler at tråder i merkefora appelerer til dem med interesse for merket, mens prosjektene i prosjektforumet appelerer til den generelle forumbrukeren. Det er noen prosjekter på prosjektforumet som absolutt ikke holder mål for å være noe prosjekt, men det er jo egentlig ærlig talt bare å bla over. Jeg syns Bilforumet fungerer mye bedre enn Gatebil-forumet på dette. På Gatebil-forumet føler jeg at det ikke er noe sted å legge bilen. Mediaforumet fungerer der til en viss grad, men prosjektforumet er ubrukelig for oss som ikke har 900 ponnier under panseret og jobber med bil til daglig. Dessuten går et prosjekt veldig fort fra å være rullende til et prosjekt på bukker, noe min egen sikkert gjør til vinteren. Skal jeg da legge tråden over i Daihatsu-forumet i dag, og flytte den til prosjektforumet dagen jeg setter den på bukker, for da har jeg endelig et "prosjekt"? For all del, jeg er jo enig i at det er noe uinteressant i prosjektforumet. Men et prosjekt tar tid. Margido nevner det, men sier også at det burde være et ordentlig prosjekt som legges ut, ikke bare bytting av felger og senke bilen. Men mange prosjekter starter jo med felger og senk, og blir så større. Nettopp fordi det går over tid. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hansien:Men hvor går egentlig grensen? Og hvem skal sette den? :) Helst noe mer omfattende enn å senke bilen og sette på større felger... Det spørsmålet regner jeg dere moderatorere allerede har tatt stilling til, siden dere kan definere hvorvidt et prosjekt (sett fra brukerens side) er et prosjekt passende for prosjektforumet. Om jeg senker bilen, kjøper nye felger OG soter rutene OG kjøper et vidundertre, har jeg et prosjekt da? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg