Bambozle Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 jeg har lyst på disse digitale Instrumentene til GSi i min ascona C 1.8Gt med 1.8GSi motor ? eller er dette umulig? trenger sårt hjelp :p instrumenter i min ascona Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 jeg har lyst på disse digitale Instrumentene til GSi i min ascona C 1.8Gt med 1.8GSi motor ? eller er dette umulig? trenger sårt hjelp :p instrumenter i min ascona vet at det er mulig ja.du må ha føleren på girkassen fra kadett gsi også da.den som gir signal for hvor fort du kjører.ellers tror jeg ikke det er mange ledninger å koble om til kontakten..du kan følge kretsene på kretskortet på instrumentet eller så finner du koblingsskjema på omc.no..opel motorsport club.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ja, funker fint det. Kan skrive ett koblingsskjema en kveld til deg. Du må også ha giveren til girkassa som passer sammmen med innstrumentet. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 blei litt brå stopp i sta.. læreren klikke :p men anyways .. koblingskjema hadde vært knall! føleren som står på kassa til gsi ? er den vanskelig og få tak i eventuelt sette på ? :) har drit lyst på det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 har fått tak i 1 nå, med føler til 350 + frakt... er jeg nødt til og gå igjennom hjernen på bilen osv? :S legge opp sikringer osv? eller? har aldri gjort dette... kan sikkert tenkes at det er enkelt.. men hadde vært fint med noen som har gjort dette eller har peiling som kan si meg :D forklare slik at en 2 åring skjønneR (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Kobles kun på det orginale nettet du har på innstrumentet du har fra før. Du fikk med kontaktene bak på LCD innstrumentet? De må du vell ha hvertfall Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Kobles kun på det orginale nettet du har på innstrumentet du har fra før. Du fikk med kontaktene bak på LCD innstrumentet? De må du vell ha hvertfall jeg skal høre med han, har ikke kjøpt det enda.. :p men han har et liggende med føleren HVERTFALL :p såe, den kabelen som går fra føleren drar jeg rett inn bak instrumentene ? en egen ledning ? resten ligger klart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Har du turteller på innstrumentet i bilen nå? Siden du har gsi motor så er den klar med oljetrykksføler, må muligens legge opp ledninger til dette. Føleren på kassa har 3 ledninger som skal opp til innstument. Skal se om jeg finner det koblingsskjemaet en dag. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 ja, har turteller :) og oljetrykkføler :p hehe.. når får du gjort det? :p tror jeg slår til jeg altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Så lenge du har alt dette er det vell bare bytte innstrument:) Skal se om jeg får rota frem skjema i kveld. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 takk takk :) tja, det blir vel bare speedometeret da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 oj shit! motok instrumentene i dag.. fy faen å mye ledninger det var der... :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Jeg har veldig lyst på Digitale Instrumenter i min omega så håper at dette går bra :P Jeg har ikke turteller da =S men det kan jeg ta fra den andre omegan min xD Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg