Otto von Bismarck Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 For i dag har Petter Solberg, Mikke Mus og jeg bursdag. :D Petter og jeg fyller 29 år, mens Mikke fyller 75. Si noe pent, da vel. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Gratulerer kjempemasse med dagen Otto *synge bursdagsang* :) :) :) :) Edit: skulle si noe pent og ja, det glemte jeg.... kjenner deg ikke, men du har hvertfall moret og underholdt meg og sikkert mange andre her med din humor og kunnskap. Stå på bursdagbarnet :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 GRATTIS MED DAGEN OTTOEN!!!! WEEEEEEEEEEE :???: birthday birthday birthday :peace: :peace: wtf? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 grattis og siden det er bursdagen din... kan jeg få låne hjelmen din BITTELITT *pliiiiis* *dådyrøyne* Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Grattis med dagen Otto! Begynner jo å bli stor gutt av deg etterhvert! :rolleyes: Hva med å senke hjelmen fire cm til, sånn bare for å feire? birthday birthday birthday birthday birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Grattis Otto, he he, 3 dager eldre enn deg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Grattis Otto !! :D MikkeMus også da :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg har også burstag i dag!!!!! :???: birthday Gratulerer med dagen til oss begge!!!:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 JØSS!! trodde det var du som fylte 75 år jeg Otto! hehehe bonde GRATULERER!!birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by gsxr600 kjenner deg ikke, men du har hvertfall moret og underholdt meg og sikkert mange andre her med din humor og kunnskap. Stå på bursdagbarnet :) Veldig enig. Er ikke alltid helt enig i det du poster, men artige poster har du hvertfall. Grattis med dagen til Otto og NissanPrimera :) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Grattis med dagen ja :) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 halv veis til 60 nå ja... hipp hipp øh, hurra ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Dere husket bursdagen min. Tuuusen takk. Jeg er rørt til tårer, jeg. Det er så koselig å være midtpunktet uten å bli slått og sparket på. gsxr600: Det var faktisk veldig pent sagt. Takk. Du har herved gjort deg fortjent til amnesti mot humørsvingningene mine. J-Unit: Hehe, WEEEEEEE! duxx0: Øyh, du har misforstått dette med bursdager. Det er bursdagsbarnet som skal få gaver. Hvis ikke du hadde tenkt å overraske meg med motivlakk på hjelmen, da? SunnyGTi2.0: Stor gutt, ja. Det skal jeg si deg. Jeg ønsket meg et Futurama box set, og fikk det. :D Skal se om jeg får senket hjelmen litt til. Det kan bli vanskelig. Mulig at hjernen må ut for å få mer plass til hjelmen. fcuk: Hehe, jeg anser deg å være en pioneer. Gratulerer med dagen som var, forresten. bjaa: Mikke og jeg takker deg. NissanPrimera: Gratulerer med dagen til deg også. 1nsane: Jeg ser ikke ut til å være en dag over 70. Evjen: Jeg er ikke alltid enig heller, så det gjør ikke noe. Wibla: Rart at du skulle si grattis, for jeg er en åttendedels svensk, nemlig. Macgyver: Halvveis til seksti, eller fjortis to ganger. Vet ikke hva som høres best ut, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jompax Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 en gnagende følelse av at dette kanskje ikke var "noen`s" FØRSTE 29-års-dag kommer snikende.. *knegg-knegg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Gratulerer med dagen som var alle 4 :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg