Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe RustBullet?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

HJEELP!! Rust Bullet blir som nevnt i tråden ikke forhandlet gjennom rustbullet.no i Asker lenger. MÅ ha mer av dette produktet. Fant noen bokser på ebay.com, men det er nok ikke lett med shipping på slike produkter. Noen der ute som veit hvor man får tak i dette???

 

Noen som har prøvd å kjøpe via nettsidene til Rust Bullet, http://www.rustbullet.com ???? Eller var det nettopp problemer med at de ikke sender til privatpersoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med den tyske importøren og de sender til Norge!

 

Prisen er ca lik som rustbullet.no selger.

 

ca 425 kr for en liters boks inklusive frakt. 30 kr mer enn her, men det er ikke store greine...

Så kommer jo eventuell moms i tillegg, men hu jeg snakka med der sa at det ikke var noe problem å merke pakka som gave, og da er jo det problemet løst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine greier!! Kunne du gitt oss en mailadresse til din kontaktperson, slik at det gikk an å kjøpe fra de?? Forhåndsbetaling da eller??

 

Og angående tokomponent epoksy, så er det sikkert et bra produkt, men det er noe jeg antar må overmales/lakkes med et eller annet, da dette er kun en grunner/rustbinder. Rust Bullet er både grunner, rustbinder og top coat i samme slengen! Og den danner en aldeles vanvittig hard lakk. Tror den inneholder endel sink også, slik at det blir som en kaldgalvanisering... Likner mye på slike produkter iallefall, bare dette er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei igjen..

 

Har prøvd å sende noen mail til denne adressen her for noen dager tilbake, uten å få noe svar. Har du prøvd å sende mail til denne adressen og fått svar??

 

 

Da har jeg snakket med den tyske importøren og de sender til Norge!

 

Tydligvis?

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada har tilogmed kjøpt av de :P

 

De krevde jo forhåndsbetaling da :/ skeptisk til det, men tok sjansen. Så fikk jeg mail i dag om at pengene var mottatt (tar visstnok veldig lang tid å sende penger til utlandet) og at pakka var sendt.

 

Dobbeltsjekka mailadressa nå også og den stemmer ;)

Kanskje hu har vært opptatt.. ;P

Du kan jo prøve å sende en mail til, hvis ikke får du si ifra så kan jeg eventuelt sende hu en mail om å ta kontakt med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Jeg har sendt henne et par mail, men uten respons.. Tenkte kanskje det kunne være at hun hadde noen spamfilter i mailen sin som tok ut mail sendt fra norske avsendere.. Men da er det tydeligvis ikke tilfelle.

 

Får gi henne et par dager til å svare på før jeg kanskje må ty til hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå rustbullet høres bra ut jeg... bare å smøre rett på både rust og bart metall, slipper grunning osv..

 

Hva ville eventuelt du anbefalt da?

 

Brukte bare rustbullet før jeg. Brukt flere tusen på det.

Er bra det, men kom tilbake etter 2 år noen steder.

Er nok utrolig viktig og gjøre slik det står på bruksanvisning, kan hende det kan klare og holde bedre. :)

Gått over til syregrunning/epoxy nå, mye billigere, lettere og få tak i og tror det er bedre. Har ikke komme tilbake noe rust ennå hvertfall. Men det får tia vise. Og det må overlakkes ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår