lroedal Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Vet noen hvor mye det koster å få et reklamefirma elns. til å trykke opp noen mindre skilt til meg? Vet at det ikke er lovlig, men det er ikke så farlig for meg. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Tror vi tok 4-500 kr per skilt der jeg jobbet tidligere. Da var skiltet laget av 2mm aluplate, sølv reflekterende folie og sorte bokstaver/tall. Jeg kan ta feil, hukommelsen min fungerer litt underlig (Jeg husker f.eks. navnet på svensken som brukte mye eik i bilstereoinstallasjonene sine en gang på tidlig 90-tall, men svært lite fra mattetimene på videregående). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ok, men det var ikke så verst. :) Ikke stort verre enn Biltrangsynet det. Hvor store var de da? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Regner med du har kontroll på hva slags forelegg du kan forvente deg for å ikke kjøre med gyldige kjennemerker? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Vet noen hvor mye det koster å få et reklamefirma elns. til å trykke opp noen mindre skilt til meg? Vet at det ikke er lovlig, men det er ikke så farlig for meg. :) lator skilt i bergen trykker vel opp for 200-250 kr i traktorskilt-størrelse.tror adressen er latorskilt.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Lator trykker ikke opp registreringsnumre uten en bekreftelse eller en lapp fra Statens Vegvesen :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Regner med du har kontroll på hva slags forelegg du kan forvente deg for å ikke kjøre med gyldige kjennemerker? For ikke å snakke om at man (så vidt jeg vet) faktisk kan risikere å bli tiltalt for dokumentforfalskning så vidt jeg vet. Og det er ikke det samme som å få et forenklet forelegg på en tusenlapp eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 han spurte om hvor man kunne få tak i. ikke hva som kan skje. han skriver jo at han vet det er ulovlig.. typisk bilforumet.net tråd dette Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 "Hei, hvordan kan jeg knerte noen enklest mulig??" Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 insulin.. see? svar på det folk spør om :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Stikkord: Topic. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Etter det jeg husker fra rettslære, skal ikke dokumentfalsk være noe problem i dette tilfellet. Får nok bot for å evt. kjøre "uten" kjennemerke, om det skulle bli problem. Men tror faktisk purken her i byen har bedre ting å ta seg til, for å si det slik. :) Uansett, så er det en ikke-sak, og tar det heller som det kommer, jeg. :) Topic kan forsåvidt stenges, var i kontakt med den lokale reklamesjappa i dag, de kunne lage 10x35cm for 250,- :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 sku gjrne hatt et par sånne selv =) har hørt at man kan kjøpe dem på tilsynet Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Men tror faktisk purken her i byen har bedre ting å ta seg til, for å si det slik. :) Dette stemmer, politiet i Molde har jeg fått inntrykk av at de ikke blander seg oppi hvordan bilene er eller hvordan skiltet er plassert. De gir deg kanskje et blink med lysene om du kjører med parklys og tåkelys sent på kvelden. Politiet i Molde er mer ute etter å ta folk som kjører med promille, kjører for fort, tullkjøring slik som spinning og herjing. Man skal aldri si aldri da, men men. Politiet er hygglig her de smiler og hilser i storgaten, de kjører selv med park og tåkelys på dagtid, så det bor en liten råner inne i de også.:) Siter [ ]2010 Jart Skateboard [x]1996 Nissan Almera 1.4s [x]1997 BMW E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Det bor en liten råner inni alle, til og med politiet ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg