Thomas S Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Du må ha noen andre nummer på skiltet vist du skal bli tatt for dokumentforfalsking ;) Lurte på om eg kunne søke om mindre skilt på min pga frontfangeren min som er original har en skiltramme som er mindre en de vanlige Norske skiltene pga fangeren er en direkte kopi fra fangeren de har i landet i Øst Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Regelverket er kraftig skjerpet inn, så det er tvilsomt om du får lite skilt på en trafikkstasjon i dag. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Og slik ble det :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Er det noe pent da, når skiltet er mye smalere enn gropa som er lagd til det? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Så litt rart ut med tanke på "gropa" Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg