Gå til innhold

To kjappe spørsmål

Ranger emnet

hyys84

Anbefalte innlegg

1: Skal erstatte den gamle dørlommen på døren med en lomme som er plass til en 6,5" høytaler. Trenger jeg å skjære hull i selve dørtrekket også, eller har høytaleren nok plass i lommen?

2: Siden jeg får to forsterkere, har jeg ikke plass til begge på gulvet i bagasjen. Går det da greit å montere forsterkeren på subben? I tilfelle, hvilken vei? (har hørt dette kan skade forsterkeren siden subben rister litt)

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:

2: Siden jeg får to forsterkere, har jeg ikke plass til begge på gulvet i bagasjen. Går det da greit å montere forsterkeren på subben? I tilfelle, hvilken vei? (har hørt dette kan skade forsterkeren siden subben rister litt)

Takk for all hjelp!

Bilen rister so mye fra før når du kjørar att dette har lite å si;) og hvilken vei er den veien som er mest praktisk for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Frontsettet vil helt klart spille best ved å få spille i hele døren. Dersom du ikke har lyst til å kutte i orignaltrekkene kan du prøve å få tar i et par andre paneler du kan bruke. Da kan du også tilbakeføre bilen til originalstand ved salg :)

2. Dersom forsterkeren din er av god kvalitet og kassen er godt bygget bør det ikke ha mye å si, men om du vil være på den sikre siden vil jeg fraråde det. Billige forsterkere med mindre bra byggekvalitet kombinert med selvbygde kasser som flekser og rister vil nok være å spille russisk rulett med forsterkeren. Det kan gå bra, men det kan også gå ille. Det kommer med andre ord an på utstyret ditt og hvor sikker du ønsker å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider