Jock1 Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Flere enn meg her som synes snuten burde fokusere litt mer på råkjørere, enn oss som faktisk har glemt å se på speedometeret i 2 sek og har seget 5 km over grensa? jeg for min del kunne ikke hata snuten mer pga det! det verste er at jeg faktisk betalte en bot i dag, den gangen kjørte jeg i 66 i 60 sona. HAFFFFF! Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Kjedelig å få bot for en så liten overtredelse, men likevel, et sted må de begynne.. Man har bare seg selv å skylde på. Politiet gjør bare jobben de er satt til å gjøre, akkurat som meg og deg. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 haha surt, mye måtte du ut med da'a? 1 sted må de begynne? huh? nokk av råkjørere der ute. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 1 sted må de begynne? huh? nokk av råkjørere der ute. Ja, et sted må de begynne. Det er derfor vi har fartsgrenser. Overholder man fartsgrensa blir det heller ingen bot :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 For at du skal ha blitt målt til 66, så må spedometeret ditt ha vist type 75.. Dette med feilvisning på speedometeret og sikkerhetsmarginen til politiet. Så er vel ikke synd på deg.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Shit happens. Du brøt reglene, men svarte heller, 5 over er jo ikke mye akkurat. Men du får ta straffen, er nok ikke noe hjelp i å klage. Er heller ikke så skammelig stor bot du får heller. Bare å droppe noen hamburger-meny hos YX'en de neste helgene. :P :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 For at du skal ha blitt målt til 66, så må spedometeret ditt ha vist type 75.. Dette med feilvisning på speedometeret og sikkerhetsmarginen til politiet. Så er vel ikke synd på deg.. sikkerhetsmarginen er 3 km/t ;p så den gangen jeg kjørte i 66 hadde jeg nok kjørt i 69, og i går hadde jeg vel kjørt i 68, også trakk de fra marginen, så det ble 65. Det sa hvertfall den snille politimannen ;P Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 måtte forresten ut med 1600 kr begge gangenen ;s sure penger! Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Begge gangene? :P Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 hehe mått le litt nå:D men selvfølgelig, sure penger! kunne vært verre da men:P Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 fan så lattarlig! 1600 for 5 km/t over farten -.- Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 vil si det ja:p syns det sku vært sånn at inntil 5/6 km/t over så skulle man fått advarsel eller noe, råker du på en ålreit så er det faktisk sånn også, men når det står tre aspiranter og kjekker seg så er det ingen nåde:\ Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Begge gangene? :P begge gangene ja, hadde lønningsdag i går, og betalte ei bot for å ha kjørt i 66 i 60 sona. Var glad til for at jeg endelig var kvitt den, også ble jeg faen meg stoppa i radar i gårkveld igjen, da hadde jeg, fartssvinet som jeg er, kjørt i 65 i 60'n. så jippi:p Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Jeg ville aldri godtatt en bot for 5 over grensa. Bare å holde en konstant fart er umulig, pga bakker, vind og alle andre tenklige faktorer. Pluss det faktum at nåla ikke viser rett hastighet (selv på orginalhjul) så er det ingen som kan forvente at farten vil ligge konstant på merket. Selvfølgelig, dette må man diskutere saklig med kjære uropatrulie, men litt stahet holder langt. :P Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 sikkerhetsmarginen er 3 km/t ;p så den gangen jeg kjørte i 66 hadde jeg nok kjørt i 69, og i går hadde jeg vel kjørt i 68, også trakk de fra marginen, så det ble 65. Det sa hvertfall den snille politimannen ;P Ja? Du har fremdeles nåla på speedometeret ditt som viser raskere enn det du kjører. og hvis den reelle farten din har vært 69 i følge radaren, og det er bortimot ca 10% feilvisning på speedometeret ditt 10 % av 69 er 6,9. 69+6,9 = 75,9 kmh... Det tilsier da igjen at du har ligget 16 over på speedometeret ditt.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg