Adrian N Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Kom på att jeg har venner oppe i mo som evnt kan ta det med seg nedover :).. Skal høre med han når han skal opp,er vell ikke lenge til :). Kan si ifra så fort jeg vet noe mere,så handler jeg det hvertfall :). Mvh Kenneth Om det skal sendes med post så blir det vell lettest å sende det via tollpost vill jeg tro. Men bare si ifra når du vet noe mer om han som kan frakte stylingen :) Du kan bare sende meg tlf nr ditt på PM så kan jeg kontakte deg. Det er mye mer praktisk å ta det over tlf ;) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Kan vell oppdatere litt her :) Har tatt bort den orginale luftfilterboksen og bestilt nytt filter fra Kollevold (K&N) , BilXtra og Mekonomen hadde ikke akkurat 4,5" konfilter liggende i hyllene. Er det forresten bare jeg som ble overasket over at mercedesen har så stort gass-spjeld ? :O Til veivhusventilasjonen har jeg satt på et utluftningsfilter fra Green Cotton, skal lage til en catchtank etterhvert. Er det forresten noen som vet hva den sensoren som går inn på slangene til luftfilterboksen er ? Bilen går jo fint uten den så kan vell neppe være en form for luftmengde/masse måler ? Bilder kommer etterhvert Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Kan bli bra dette her. Liker 124 jeg:D Men du må få den litt mer ned i asfalten syntes jeg... Godsenk, 94 look og kanskje noen litt større felger(?) 18" tror jeg hadde passet bra;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300E_12V Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Kan vell oppdatere litt her :) Har tatt bort den orginale luftfilterboksen og bestilt nytt filter fra Kollevold (K&N) , BilXtra og Mekonomen hadde ikke akkurat 4,5" konfilter liggende i hyllene. Er det forresten bare jeg som ble overasket over at mercedesen har så stort gass-spjeld ? :O Til veivhusventilasjonen har jeg satt på et utluftningsfilter fra Green Cotton, skal lage til en catchtank etterhvert. Er det forresten noen som vet hva den sensoren som går inn på slangene til luftfilterboksen er ? Bilen går jo fint uten den så kan vell neppe være en form for luftmengde/masse måler ? Bilder kommer etterhvert Gass spjeldet er stort ja :P Luftfilterboksen, når du skifter til vanlig filter osv, trenger du berre ein overgang ifrå spjelde og ut til luft inntaket? Siter 1990 Mercedes 300E Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBHauk Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 "Er det forresten noen som vet hva den sensoren som går inn på slangene til luftfilterboksen er ?" Det er vel temperaturføleren for innsugslufta du mener, tenker jeg. Skal du ha konfilteret oppi motorrommet eller ute i kaldere luft? Blir veldig varm luft i motorrommet, så jeg er redd du faktisk får effekttap hvis du setter det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Gass spjeldet er stort ja :PLuftfilterboksen, når du skifter til vanlig filter osv, trenger du berre ein overgang ifrå spjelde og ut til luft inntaket? Ja, jeg gadd ikke bruke 800,- på en blå 90 grader siliconslange, så jeg brukte bare en del av en takrenne og en slangeklemme fra en lastebil :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 "Er det forresten noen som vet hva den sensoren som går inn på slangene til luftfilterboksen er ?" Det er vel temperaturføleren for innsugslufta du mener, tenker jeg. Skal du ha konfilteret oppi motorrommet eller ute i kaldere luft? Blir veldig varm luft i motorrommet, så jeg er redd du faktisk får effekttap hvis du setter det der. Jeg har satt det litt mot frontlykten der luften til luftfilterboksen kommer inn. Men om det skulle være litt effekttap så er det vell ikke snakk om rare greierene ... :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Solgt stylinga? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Solgt stylinga? Nei den har jeg nok enda. Har ikke hørt noe mer ifra han som skulle ha den. Interessert ? Isåfall 500kr, første mann til mølla :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Absolutt interessert, bare skeptisk til å få transportert det til Telemark, tar jo litt plass så koster nok litt å frakte hit. Hvilke deler er det som medfølger og ille tilstand, kan sikkert ta det på PM om du føler for det, er iallefall interessert jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har endelig fått hjem K&N filteret og satt det på ... Har også satt på et Luisi ratt, så skal alt av tre innvendig byttes til svart etterhvert :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hvilken størrelse (dim osv) er det på den Slangen fra kn til forgasser spjelde? :D Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hvilken størrelse (dim osv) er det på den Slangen fra kn til forgasser spjelde? :D Det er en takrenne, er vell rundt 4" en plass ... Kan ta noen mål senere og skrive til deg :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 du kjenne vel tilfeldigvis ikke en som heite reidar som har bl.a en bmw 327 og ei subaru stasjonsvogn? Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 du kjenne vel tilfeldigvis ikke en som heite reidar som har bl.a en bmw 327 og ei subaru stasjonsvogn? Nei det tror jeg ikke... Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg