snipp Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei:), Holder på med mitt første anlegg i en Bmw e36 compact:D Også lurer jeg på et par ting: Noen som har noen forslag til en bra basser(helst 12" i kasse) og et 6*9" par? Som spiller bra. Tenkt til å bruke maks 3500,- Har en dynabel BF0756 forsterker. Takker for svar Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 1. Kjøp heller et komponentsett til montering foran. 6x9-tommere og 12-tommere som begge skal sloss om lufta i bagasjerommet er ikke noen god ide. Og å isolere 6x9-tommerne er minst like mye arbeid som å installere et frontsett. 2. Et Lotus Performance komponentsett koster 2 995. Jeg ville kjøpt et slikt, og ventet med sub. En Lotus SW300/1 koster 1 895,- og det tar det ikke fryktelig lang tid å spare opp igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Er veldig enig med ePiFaNT her, det oppsettet kommer til å spille meget bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Okei, skjønner. veit at det er bedre med frontsett men syns det frontsette jeg har nå spiller såpass bra at jeg heller kjøper noen hattehøytalere og en basser. Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Igjen det samme da, dropp 6x9"erne og bruk heller alt på en passende sub, når du er fornøyd med frontsettet du har. 6x9"erne vil bare kludre til lydbildet, ødelegge hattehylla, invitere til innbrudd fra svake sjeler, se dumt ut, vanskeligjøre bruk av bagasjerom... om du MÅ ha noe der bak som Rear-fill, sett inn et par 5,25" ala frontsettet-merket i originalplassen ved siden av hattehylla. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Neeeesten helt enig :) Jeg ville kjøpt sub, og dempemateriale for det som ble til overs dersom du ikke har dempet dørene allerede. Forskjellen på udempede og dempede dører kan fort tilsvare forskjellen på et komponentsett til 2000 kroner og et til 3000 kroner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg