Volvo-Haugen Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Morn, Jeg har sett at noen har lister til 940 i dashen, rundt turtall-målern, speedmåler osv osv. Hvor skaffer man seg disse listene ? :) Noen som har, passer det, hva koster de ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 hva du enn gjør så ikke bestill av instrumentskiver.no. bestilte noe derfra og betalte på forskudd, dum som jeg var. har kontakta dusten flere ganger uten å få svar. og pengene er selvfølgelig tapt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Haugen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Ok, takk ;) Da slepper jeg det vaffal, for det er jævla kjipt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Haugen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Da fant jeg det ut, det var fint :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 http://www.dioder.no selger instrumentringer Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stisnfi Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Dioder.no selger slike, ja. Men etter hva jeg har hørt så passer ikke disse spesielt bra? Må visst tilpasses noe, og, spør du meg er det ikke verdt 550,- for noe som ikke passer/må tilpasses =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg