Gå til innhold

Hva heter den nye norske hip-hop låta??

Ranger emnet


Mirus

Anbefalte innlegg

ja vet hvem du mener.. den suger noe helt villt! at seriøse radiostasjoner spiller noe sånnt er ubegrepelig. norge har avlet fram drittmusikk før altså men nå har det nådd toppen! foresten er det Silent Forces og en eller annen pakkis som har låten.. husker ikke helt navnet.. slazadad eller noe.. :aug:

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

ja vet hvem du mener.. den suger noe helt villt! at seriøse radiostasjoner spiller noe sånnt er ubegrepelig. norge har avlet fram drittmusikk før altså men nå har det nådd toppen! foresten er det Silent Forces og en eller annen pakkis som har låten.. husker ikke helt navnet.. slazadad eller noe.. :aug:

 

Ja du har helt rett! Men, takk for navnet. Det lettet meg fryktelig! Hehe, har nesten ikke gjort noe annet enn å prøve p komme på det navnet de siste dagene. :D

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

jeg klarer ikke bestemme meg for om den sangen er kul elelr ikke...

 

den er litt sånn wannabee....amtidig litt grei...kult refreng..men lyricen suger jo alt i alt.

 

Hvis du ikke klarer å bestemme deg om den er kul eller ei, så setter du på mpetre (97,0) en hel dag og ser hvilke snager du hater mest når dagen er over - Spritney Bears m/bompibjørn sangen og den rap møter banghra greia..... blir så møkklei de to at det er til å spy - og så spilles de 3 ganger i timen eller.no.....

 

kanalen er kjøpt og betalt av plateselskapene :(

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elvis sangen er bra den, men jeg er så jævlig lei av den.. har jobba hele sommeren og bare hørt på petre så jeg er lei av ALLE sommerhitene i år.. litt kjipt egentlig.. for det er mye bra.. apropos bra. har dere hørt tom waits - god`s away on business?? den er dritbra! :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

MP3 en hel dag? *GRØSS* Hadde nok holdt ut et kvarter.. Den derre Elvis vs JXL er vel omtrent den eneste bra låten på radio.. Vet ikke om noen enda som ikke liker den? Eller?

 

Siden du spør:d så spyr jeg av den også, var kul 2 ganger eller .no, emn nå kan du ikke gå nedover gata engang uten å høre den.. bah.. møkklei...

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Siden du spør:d så spyr jeg av den også, var kul 2 ganger eller .no, emn nå kan du ikke gå nedover gata engang uten å høre den.. bah.. møkklei...

 

Skjønner at du blir drittlei, har ikke rukket å bli lei akkurat den enda, har slutta på jobb og slepper å høre på radio violin Skulle hørt de reklamene vi har på lokalradioen her, da hadde du antaglig spydd i flere uker...

 

Originally posted by Schlasken

har dere hørt tom waits - god`s away on business?? den er dritbra!

 

Tom Waits er jo en gammel ringrev, tror ikke jeg har hørt den du mener. Han er dyktig å lage musikk men ikke fullt så flink å synge, hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår