kimljo Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei, jeg var med i en tråd der det var snakk om lyden etter man hadde satt inn åpent luftfilter i audi bensinturbo. Svak lyd men ok. Nå kommer mitt spørsmål. Hører dere som har åpent luftfilter at bilen suger luft, og da mener jeg hører ganske tydelig at den suger? Etter chipping har jeg det problemet at turboen ikke lader nok, dermed lurer jeg på om den lyden er at trykket rett og slett slippes ut. Håper på svar på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 hmmm Min Audi A4 1.8tq : har åpent Filter Bsr Optiflow å dær hør du at han suger inn luft, men har trykket for det, så anbefaling, gå åver slangene mellon Intercooler å turbo ;) eller ifra turbo å helt framm till insuget, kan vær en lekasje en plass ;/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimljo Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 takker så meget for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg