PoTheFo Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hei, jeg tenkte og selge det jeg har og kjøpe meg noe nytt.. Jeg hører for det meste på hiphop og liker litt kraftig dunking, og får kansje skaffa noe litt billigere fra eltek.no Så jeg lurte på det oppsettet her: kond: http://www.mamut.net/dynabel/subdet378.htm sub: http://www.mamut.net/dynabel/subdet534.htm forsterker: http://www.mamut.net/dynabel/subdet299.htm Passer det sammen? og blir det heftig? Er det noe som er bedre til den prisen? Takker for svar! Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Bruk penga på noe annet enn kondensator. Og ja, det passer sammen. Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Skulle funke det der ja. Kondisen dropper du til fordel for skikkelige kabler, og muligens et batteri fra f.eks. Kinetik, Odyssey, Optima o.l.;) Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Så jeg trenger ikke kond i det hele tatt? hva koster et bra batteri da? link? takker for svar. Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Funker det greit med biltema kabler eller blir det for dårlig? Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Også får du si ifra hvis du trenger noe hjelp til kassebygging eller montering ;) Kan muligens skaffe deg skikkelige kabler også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Nice, da kan jeg si ifra vettu ;) men fikk skaffa meg en omtrent hel mdf plate, men den er bare 12mm, funker det vis jeg forsterker skikkelig eller? Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Viss du limer den slik at den blir 24mm blir det gull. Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Nå ar jeg fått tak i litt masterboard, som skal være enda døere enn mdf. og veier faens mye., tenkte og har dette på innsiden av kassen, vis jeg har nok. Og korte av kassen litt, for den skal være på 80 liter, men vil ha den større så jeg får den nesten like høyt oppe som hattehyllen, det funker vel fint og korte den ned litt med en plate inni? takker for svar Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Det skal vist væra minimum 5cm ifra elementet til bakvegg. Har du det, er det berre å bygga! :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Det er ikke veldig lenge til jeg bestiller ny sub og forsterker til bilen, men er det noen suber og forsterkere som er et bedre kjøp en dynabel? takker for svar Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Det er ikke veldig lenge til jeg bestiller ny sub og forsterker til bilen, men er det noen suber og forsterkere som er et bedre kjøp en dynabel? takker for svar Det er det helt sikkert, men da blir det sikkert litt dyrere for deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hehe, jaja, men i samme prisklasse. Har også fått et fint tilbud fra en dynabel forhandler så er vel en god kjangs for at jeg går for det.. Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg