vwkim Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Har ett startproblem som jeg håper noen kan hjelpe meg med.det gjelder en 90.mod passat 2 liter. Hvis jeg starter bilen etter den har stått en stund. så starter den med en gang. Men har jeg foreksempel stoppet for handle eller andre ting som ikke tar så lang tid starter bilen men den hoster å bærer seg, høres ut som den går på 2 eller 3 sylindere, sånn gjør den ca 1 min. så stopper den. når jeg prøver igjen så skjer det samme! men da normaliserer den seg isteden for å stoppe Jeg hører at bensinpumpa går, Det er ikke noe tull med bilen når den først har startet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bladetk Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Sjekket bensin filteret? Og overspenningsrelè? Hadde samme symptomene på mercedesen min (ja det er et annet merke osv..) men kan være det er samme feil ;) Er det innsprut så er det en mulighet for at det er det jeg sa ;) Siter Audi 100 TQ Banebil under bygging VW Caddy 1.9 1998 [x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001 [x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988 Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini_H Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 sjekk kald starten eller luft masse låleren.. det kan være ett problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini_H Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 tomgangs regulator kan også være et alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg