Mirus Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg vil modde silverplaystationen min. Etter hva jeg har funnet ut passer "Messiah 2 Pro" og "Mars 2 Modchip". Noen som har noen synspunkter på disse chippene? Messiah 2 Pro koster 500,- hos Hammar Elektronikk, + 700 kr i montering. Mars 2 koster 299,99 hos Playtech, men etter hva jeg kan se utfører de ingen montering. På den siden selger de også noen sære løsninger som f.eks. et slide-card som man skyver frem og tilbake innunder cd-luken og flip-top cover som erstatter omtrent hele coveret på PS'en. Dårlig løsning? Personlig synes jeg Hammar ser mest seriøs ut, MEN jeg har ikke lyst til å sende PS'en min til trønderlag for å betale 700 kr i montering + 169 kr i porto. Er det noen her inne fra Oslo-området som har erfaring med å lodde på chip'ene og har lyst til å hjelpe? :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Det er ikke noe problem og sende til hammar.Jeg har sendt et par mobiler(dyre) opp dit for skifte av led-lys og begge gangene fikk jeg de raskt tilbake uten en skramme..De er seriøse.Har kjøpt noe annet småtteri der også og fikk det etter et par dager. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kjøpte en lcd sak der og noe smått, gikk helt fint det :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg