Xanderion Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Jeg har 2 stykker av Dynabel BF4501 monoforsterkere... Men det følger med også 2stk bassremoter, og forsterkerene er ikke linkbare. Noen som har noen idè om hvordan jeg kan koble en bassremote på 2 forsterkere? (det er samme type kabel som telefonkabel) Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Får man ikke Y-ledd til disse type koblinger? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Får man ikke Y-ledd til disse type koblinger? Ja, det mener jeg også skjønner du... Jeg får stikke innom bilstereoeksperten, og høre med han. Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 legg bare opp begge to kablene frem til der du sitter/med dashbordet og fest begge to der så stiller du bare sånn som du vil likt på begge evt:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Det er helst det jeg vil slippe :P å være nødt til å stille likt på begge basserene xD Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Det må da væra mykje bedre med 1 stk forsterker, so du slipper volumforskjell på bassene? Det er vel omtrent umuligt å få 2 forsterkere til å gi det same volumet! (da må du nok ha eit skikkeligt måleinstrument) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Det er helst det jeg vil slippe :P å være nødt til å stille likt på begge basserene xD er ikke det avmerka med en strek på den skrudingsen man snurrer på da? er vell ikkje noke problem å stille da? hmmm Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 eg har foresten to monoblocker og...den siste eg kjøpte følgte det ikkje med bassremot kontroll så blei å stille på full guffe på ene monoblocka og fullt på bassremoten til den andre monoblocka og så bare stiller eg opp og ned bassen fra cdspiller..funka fint for meg vertfall men sku hatt en bassremot til men men Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 bruker ikke bass remote selv heller. På min cd spilleren så kan jeg kontrollere bass boost fra 0 til +6 og selve styrken på signalet til selve bass forsterkeren. Så jeg har satt forsterkeren på maks bass boost på selve forsterken og så skrur jeg ned/opp på selve cd-spilleren. Hvis jeg f.eks. setter signalet til -24 (det minste mulig) på signal kontrollen på cd spilleren så spiller ikke bassen bak, og denne instillingen går fra -24 - +6. Dermed kan jeg med signal styrke kontrollen og bass boosten innstille bassen bak bedre enn med bass remoten samtidig som jeg slipper å ha enda en dings i coupeen. Og for meg er dette strålende, du burde sjekke om du kan gjøre det samme med din cd-spiller. Hvor bra dette er for forsterkeren vet jeg ikke, men forsterkeren har spilt i rundt 9 måneder og den lever fortsatt. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Du trenger en http://www.usamps.com/mlt.html Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Du trenger en http://www.usamps.com/mlt.html Mvh Pål Hva er den gjør da? Likestiller to monoblokker? Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg