Gå til innhold

Høyere Passat ?

Ranger emnet

goatboy

Anbefalte innlegg

Hei & hå !

Har kjørt en 2002 Passat 1,9 tdi 4motion i 2mnd nå, og vært ganske så fornøyd med det. Bortsett fra at den virker litt lav...

Bilen er standard, har hørt at de også ble levert i en litt forhøya versjon. Noen som vet om dette kan gjøres i ettertid, hvor omfattende og dyrt vil det bli? Er det verdt det?

Lurer også på om noen har erfaringer med å bytte ut plast-plata under motoren med noe mere solid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landrover, Jeep eller lingnende bil er vel svaret på denne tråden! Høres ut som du kunne få mer bruk for en sånn!

Fleip til fakta: Viss du ikke finner noe på norskbildelesenter.no/e-bay.com så må du nok innom å spør hos forhandler = Koster en fot og en arm helt sikkert!

VW Passat 1.9tdi stv 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke denne du henviser til eg har, eg har montert en i tjukk alu, denne har nok reddet min bunnpanne ett par ganger allerede, den er lettere å demontere enn den originale og er da kjappere å bytte olje, men nå er det jo så mangen verksteder så tapper oljen med å suge opp uansett pga alle disse skruene på original dekselet under.. Eg mener det er bare å løpe å kjøpe før man får bunnpanne havari..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke denne du henviser til eg har, eg har montert en i tjukk alu, denne har nok reddet min bunnpanne ett par ganger allerede, den er lettere å demontere enn den originale og er da kjappere å bytte olje, men nå er det jo så mangen verksteder så tapper oljen med å suge opp uansett pga alle disse skruene på original dekselet under.. Eg mener det er bare å løpe å kjøpe før man får bunnpanne havari..

Hvor kjøpte du den alu plata? Og for hvor mye?

Jeg har ikke senka bilen mer enn 40 senk, men vil likevel være snill mot bånnpanna ;) Bedre og være føre var, enn og angre på at jeg ikke kjøpte en slik vel? :P

Audi 100 TQ Banebil under bygging

VW Caddy 1.9 1998

[x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001

[x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988

Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du den alu plata? Og for hvor mye?

Jeg har ikke senka bilen mer enn 40 senk, men vil likevel være snill mot bånnpanna ;) Bedre og være føre var, enn og angre på at jeg ikke kjøpte en slik vel? :P

Eg kjøpte en thor skid plate, if you google you will be finding it, men om du ikke finner den så kan eg finne en link senere når eg er hjemme ifra jobb,.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider