Gå til innhold

Noen spm ang den nye bilen

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jupp ved 300Hk oppsettet bør man bytte begge chipsa.

Men hvis du prater med vikingchip, anbefaler de faktisk ikke å bytte tenningschippen ved det vanlige 200-220Hk oppsettet med 13C og 0,9-1 i ladetrykk. varier vel etter leverandør. BSR sier det samme. men da er jo motor forøvrig orginal.

Grunnen til at jeg vet dette er for at når jeg ba om priser til på chipper til min FK fikk jeg denne beskjeden tilbake....

Jeg spurte etter priser på begge chipene for jeg trudde også at man måtte bytte begge to.

Riktig nok så var det, det som ga mest effekt. Men kan jo være at det ikke er like sundt for motoren

Bytter du dyser og LMM osv.. bør du ha spesialchiper uansett.

Colli:

Okay, trudde du kunne justere grunninstillingen på tomgang. som på tomgang når du kobler vekk tomgagnsregulatoren.

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et spm på PM her.Om det var *Desperado* volvoen jeg hadde kjøpt.Det stemmer for dere som følger litt med i anongser.

Rød 240 1993Model 17`Comp MO. 1995 B230FK

Bytter det meste av slitedeler om dagen.

Ellers har den time hos lakerer`n om noen uker.Skal lakere bilen helt ned til kanalen.Åsså en Gr.A spoiler.

Senere blir det vel litt mer motor.

lager en liten tråd om dette senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei, forsiktig nå! Skal da være grenser for misbruk av M3 stylinga :lol:

Det tar seg mye bedre ut med 850R vingen enn gr.a vingen..

Har noen ÅPP bulker på kofertlokket.må byttes uansett.Mulig jeg bytter til det gammle.850 R spoiler`n er stilig.Får se ann litt hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider