smurt Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Vi får se hva det blir. Gir tilbakemelding her på hva som skjer. kna-g520 er på vei. Bruktkjøp. Snx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Vi får se hva det blir. Gir tilbakemelding her på hva som skjer. kna-g520 er på vei. Bruktkjøp. Snx Hvor kjøpte du denne da? :) Og hva koster det deg? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurt Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 En på Finn.no Skal møte han på fredag(i dag). Virket som han var i kenwood systemet på en eller annen måte. Han har den for salg 3000.- Jeg har tro på "fyren". Vi får se hva fredagen bringer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 jeg har nettopp kjøpt meg kenwood ddx-6029 med kna-g520 brukt. da jeg ikke har noe peiling på dette med navi fra før så lurer på et par ting. jeg har oppdatert kna-g520 software men vil det da si at kart er oppdatert da eller må det lastes inn seperat? i såfall,er det noen som har mulighet til å finne det for meg?etter det jeg forsto så må jeg ha kode til spilleren for å laste ned det men den koden har jeg ikke..:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurt Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 jeg har nettopp kjøpt meg kenwood ddx-6029 med kna-g520 brukt. da jeg ikke har noe peiling på dette med navi fra før så lurer på et par ting. jeg har oppdatert kna-g520 software men vil det da si at kart er oppdatert da eller må det lastes inn seperat? i såfall,er det noen som har mulighet til å finne det for meg?etter det jeg forsto så må jeg ha kode til spilleren for å laste ned det men den koden har jeg ikke..:-( Jeg har ikke fått montert min ennå. Du skriver at du har oppdatert softwaren til g520, går ut i fra at det er "firmware" til selve boksen. Kartene burde vel ligge der ennå de. I så fall kontakt vedkommende du har kjøpt den av. Du må jo også ha koden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg har ikke fått montert min ennå. Du skriver at du har oppdatert softwaren til g520, går ut i fra at det er "firmware" til selve boksen. Kartene burde vel ligge der ennå de. I så fall kontakt vedkommende du har kjøpt den av.Du må jo også ha koden.... hehe,ja mente firmware.. kartet er der,men om det også blir oppdatert? for det stemte ikke her om dagen da jeg var ute å kjørte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurt Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 hehe,ja mente firmware.. kartet er der,men om det også blir oppdatert?for det stemte ikke her om dagen da jeg var ute å kjørte.. Kartet du har er sikkert i fra 2007. Etter det jeg har forstått så har det nylig kommet kartoppdateringer for 2008. Dette koster penger, er ikke gratis. Gå til http://www.kenwood.no. navigasjon og der vil du finne linker til karter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Kartet du har er sikkert i fra 2007. Etter det jeg har forstått så har det nylig kommet kartoppdateringer for 2008. Dette koster penger, er ikke gratis.Gå til http://www.kenwood.no. navigasjon og der vil du finne linker til karter. ok,takk! :-) men hvis det er kart å få kjøpt,hva skal man med koden til den da? ikke helt med her jeg!hehe. new in the game! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurt Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 ok,takk! :-) men hvis det er kart å få kjøpt,hva skal man med koden til den da? ikke helt med her jeg!hehe. new in the game! Gå inn på http://www.belanor.no. Om du leter litt finner du info om koder. Følger med en kode for å aktivisere kartet med når det lastes inn på gps enheten. Jeg er like nybegynner som deg. Har ikke fått koblet opp gps en gang. Sjekk på nettet. Svar på det meste finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 En på Finn.noSkal møte han på fredag(i dag). Virket som han var i kenwood systemet på en eller annen måte. Han har den for salg 3000.- Jeg har tro på "fyren". Vi får se hva fredagen bringer.... Ja , hva endte det med? :) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurt Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Ja , hva endte det med? :) Det endte med at jeg kjøpte.Hadde alt orginal innpakking etc. Så helt ubrukt ut. Han jobber i en meget kjent bilstereobutikk i oslo. Har ringt han der for å spørre om noe.Det gikk "godt" som danskene sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 får også kjøpt slike universale gps enheter som du bare kobler på AV-inn. men denne må du da styre med fjernkontroll. funker ikke å bruke touchskjermen på den. får de til under 3000kr.. kommer ikke på hvor mn fant d på nettet en plass... i norge også.. vet at man få kjøpt orginalt kna kenwood gps på ebay til litt over 2000kroner. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 får også kjøpt slike universale gps enheter som du bare kobler på AV-inn. men denne må du da styre med fjernkontroll. funker ikke å bruke touchskjermen på den. får de til under 3000kr.. kommer ikke på hvor mn fant d på nettet en plass... i norge også.. Blir litt jalla at navien ikke er touchscreen når alle andre funksjoner på spilleren er det da ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 det er sant, mn ikke sikkrt alle har råd til eller gidder å bruke 5700++ på orginal gps. mener jeg fant kna-g421 på ebay til 2-2500kr da.+frakt seff. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg