wanna-b Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Hva er det jeg ikke forstår?! Jeg søker etter et ord, f.eks "skjøt" og ber om å bare få svar fra bilstereo forumet. Ingen treff. Jeg lagde jo nettopp et emne med dette ordet i tittelen?! Dessuten, nederst i tråden min er det en liste over "relaterte tråder", og der ser jeg at opptil flere andre eldre tråder har samme ord i trådtittelen. Prøv å søke på "iso", ingenting. Det er jo soleklart at det finnes temaer med det ordet innen bilstereo?! Noen søkemotorer vil ikke søke på ord 3 bokstaver eller mindre, men det står ingen feilmelding som bekrefter det, kun "ingen treff". Er det noe jeg har oversett her? Søker med de innstillingene som står som standard. Altså søk "fra begynnelsen til i dag" eller noe. Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Jeg fikk mange treff da jeg skrev "skjøt" i søkefeltet og valgte "bilstereo" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 http://henrik.laggy.org/skjotsok.JPG Se bildet. Dette gir meg "Beklager, ingen treff". Er det noe galt der? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 får ikke noen treff jeg heller.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg