tikka Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 har en 16v golf 2 gti, og toppen/insugsmanifåil, er matt og stygg. hvordan kan jeg polere/pusse den slik at den bilr blank. for å få best resultat, uten alt for mye aRbeid. noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Glassblås den! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 og send toppdekselet til chroming ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Glassblås den! kan jeg gjøre det meens den sitter på motoren, hvis jeg dekker til med pressening eller noe sånt der jeg ikke vill glassblåse? eller er dette en dårlig ide? bare glassblåse så er den ferdig, med et slikt resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 du kan , men det lureste er å ta den av , for du tenker spare deg for tid ved å ha den på, mens det faktisk kan bare koste deg MER tid anbefaler du tar det av gjør det skikkelig Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 har en 16v golf 2 gti, og toppen/insugsmanifåil, er matt og stygg. hvordan kan jeg polere/pusse den slik at den bilr blank. for å få best resultat, uten alt for mye aRbeid. noen tips? Det er ikke noe særlig vits å polere toppen på en 16v golf, fordi du ser nesten ingenting av den, den er stort sett skjult under innsugsMANIFOLDEN og ventildekselet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg