Gå til innhold

får passat noen tips?

Ranger emnet

duxx0

Anbefalte innlegg

nå har det endelig blitt sånn at jeg FÅR en passat, som ser ca slik ut: 339921-bilde1-p9.jpg

altså før 1988 da den litt nyere kom

(ikke passaten på bilde)

og lurer på litt....

ca hva av utstyr kan man få for 5stk munch

trenger

rengjøring særlig innvendig (ca pris)

cdspiller med to ekstra høytalere i hattehylla og kanskje en liten sub.

nytt fürhersete (med høydejustering)

klargjøring mor qpvarmer

noen som veit ca priser på dette

er jo litt uklar på hva jeg krever men cdspiller trenger ikke cdskifter og høytalerne behøver ikke være merkehøytalere eller de beste på markedet. Ang setene finnes det et utall men noen har vel noe relevant erfaring???

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bruker du 1500 kroner på at et rengjøringsverksted skal vaske bilen din er du enten lat, rik eller dum :D

eller så har du søla noe så du må damprense alt!

aiwa har gode spiller til 1495, rema selger 6x9" til 399,- som det kommer lyd uttav :p ellers kan rockford friste med noen rundt 1500kr.

Motorvarmer m/ kupevifte ca. 3500

førersete kan du skaffe fra f.eks 3er golf? de har vel jekke funksjon eller kom ikke det før 4er.? iallefall rundt 2-3000?

mvh Terje

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker nok jeg får lånt naboens gigantiske underjordiske garasje litt (han har btw sju FINE biler) rike jævel...

og etter en heller dårlig opplevelse med elektrisk montering (kortslutta hele sikringa måtte på sykehus etter kollaps nabon hadde sette ett blått flash) vakke min feil men en grov feil elektrikern hadde gjort. Lurer jeg på hvor mye det koster å få montert litt ekstra lyd....

for det er som de sier brente barn lukter vondt..........

derfor holder jeg meg unna slike ting....

<offtopic>

FAEN så jævelig vondt det var, har ALDRI opplevd noe lignende vondt hverken før eller siden, selv om jeg har brukket kravebeinet og bli mosa av en 100kilos kar på snowboard uten kontroll.

</offtopic>

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 Volt er ikke vondt, er tom likespenning det. Kjempefint å holde på med. Får håpe du saksøkte jæveln :D Du får senke den, skaffe deg alufelger, sote vindua å revehale i antenna. De 6x9 på Rema 1000 heter Sontech. En kamerat av meg kjøpte en Sontech DVD spiller på europris til 600 spenn. Beste spilleren han har hatt. Tar alt. Absolutt alt, MP3,VCD,SVCD,JPEG og er sonefri. Så du får håpe at de er bra :D Forsterker til de får du svinbillig på qxl. Trenger ikke store karen til å drive de.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer arbeid du legger i bilen jo billigere blir det... ;)

Og leter du litt på nettet finner du alltids tips og billige ting. :)

BTW:

Originally posted by Gromit

En kamerat av meg kjøpte en Sontech DVD spiller på europris til 600 spenn. Beste spilleren han har hatt. Tar alt. Absolutt alt, MP3,VCD,SVCD,JPEG og er sonefri.

Lurer på hva han har hatt før jeg da.... :rolleyes: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider