Gå til innhold

MoFoCo - 1971 Opel GT/J - Restaurering SOLGT

Ranger emnet

MoFoCo

Anbefalte innlegg

De bilene der er rå. Er en rett borti nabolaget her som har en slik en stående inngjemt i en garasje.. Han kjøpte den totalrestaurert for kr 20.000,-

Usikker på om det er en GT/J eller en GT forresten. Er ihvertfall en GT, men samtidig er det lite krom på dem som du sa, så.. :s

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Affh! Mye billig løsninger der ja!

Sjekket hele bilen eller? mtp om at det kan være flere slike løsninger.

Du får bare stå på:)

Oh yes.... Nei, er kommet omtrent så langt som du ser på bildene, men har konstatert at 3 skjermer er i elendig forfatning, så forventningene til den siste er ikke skyhøye akkurat. Utover det som vises her må begge dørkplatene byttes, kanalene er vel ikke så fine de heller, og mye eller det meste av rammevangene må rekonstrueres fra torpedovegg og fremover.

Nå er planen å få bilen plateren, og så kutte av begge forskjermene før noe mer blir avgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilene der er rå. Er en rett borti nabolaget her som har en slik en stående inngjemt i en garasje.. Han kjøpte den totalrestaurert for kr 20.000,-

Usikker på om det er en GT/J eller en GT forresten. Er ihvertfall en GT, men samtidig er det lite krom på dem som du sa, så.. :s

Starter chassisnummmeret med 79, og trimkoden er 451 så er det en GT/J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedrøvelig med slikt arbeid som er gjort på din bil, jeg fant en del slikt arbeid på taunusen min også når jeg pussa den ned for å lakkes. Det blir altfor mye ekstraarbeid pga slike snarveier og lignende. Skal det gjøres, skal det gjøres ordentlig, håper du gjør det :)

Sånne folk som tar snarveier skulle blitt dregd ut i skogen og skutt :deng

'66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio.

"Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Kommet noe lengre med denne da?

Nei, har vel egentlig ikke det, har vært lite i garasjen de siste ukene. Har kuttet av en forskjerm. Ikke akkurat noe å skryte av. Men jeg må vel få fingeren ut å skaffe meg en flaske gass og litt plåt så man kommer igang.

Har vel også på en måte begynt på et lite prosjekt som involverer bruksbilen. Går ikke fort med det heller akkurat.

Og så har man jo diverse andre småprosjekter også.... Egentlig går det vel ikke særlig fort med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...