Gå til innhold

radiator kjøle vifte

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

kjøle viften min slår ikke inn, så motoren blir lett for varm. og går over 90 - 112 grader. ikke bra.

 

har skiftet radiatorkjølevifte sensoren den som styrer vifta. trodde det var den som var gåen.

sikringen er forsatt intakt.

 

lurer nå på om det er selve vifte motoren som er gåen.

 

noen av dere glupe hauer som har noen råd/tips

 

den analoge vanntempratur måleren i bilen viser at vannet holder ca 70 grader, mens den digitale i kjørekomputeren viser 108 grader.

 

er det noen sammengeng mellom disse og viften????

 

skal prøve og kjøre strømm rett på viften når jeg kommer hjem for å se om det er den som er gåen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå koblet strøm rett på viften, og den sviver som bare det.kan være det var trinn to.

koblet strøm på den røde og svarte ledningen. og brune\jord.

 

 

da må det være en eller annen giver som er gåen. hvor mange fler er det?

er olje giveren koblet til viften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår