liIIebror Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hei hei.. vurderer å kjøpe interalloy senkesett.. koster 5000 og noe på torshov.. er fjører og demper da.. noen som har erfaring med detta?? er det bra eller møkk?? skalsitte på en jetta.. vil helst ha en stiv bil da fint hvis noen kunne hjulpet Mvh Lars Robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 min mening er at det ikke er bra.. hvertfall de vanlige senkesettene er elendige.. kjøp noe annet er mitt tips..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 interalloy er JÆVLI bra.....den første månen, derretter blir det bare sløvere og sløvere er jeg redd bruk heller penger på noe langt bedre H&R KW FK automotive Eibach osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg hadde det på Golfen (mk2) min (dempere og fjærer). Var helt ok, men ikke spesielt stivt. Dessuten kostet det bare 3500 hos Autospar.no Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Har det på corsan. Kjempe bra! Hadde bilstein før.. det var litt for stivt.;) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Har interalloy på min Jetta. Har ikke fått testet bilen noe særlig ennå da den ikke er på veien for tiden. Virker ikke spesiellt stiv, men nå er fjærbeinene foran byttet til G60, så det blir jo ikke helt det samme. Ville nok satset på et komplett Bilstein sett, de har fått mye skryt og skal visst være av meget bra kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg har justerbare inter alloy.. er egntlig fornøyd siden det ikke er alt for stivt.. har ikke merket noe slappheter i det enda.. rulla ca 15.000km med de nu... Skal du ha stiv bil så kjøp noe annet.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Kjøp gule koni dempere med Eibach eller H&R fjører, da for du det ganske sikkert stivt nok. Og blir det for hardt, er det bare å skru litt tilbake på demperne. Om ikke det er nok, trenger du sikkert coilover sett. Da blir det en del dyrere.. Gule koni koster vel mellom 5-6000, avhengig av bilmodell. Fjører mellom 2 og 2500.. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 har interalloy. og er meget fornøyd. Fin og stiv enda den, uten noe som helst problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 ikke kjøp inter alloy.. har det på sierraen skal aldri ha det igjen sats heller på noe bedre som h&r eller eibach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Har gule Koni på en Ascona...Stiv? JA. Bilstein er skikkelige greier, men trur du vil få en veldig stiv bil med eibach også.. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Har "hørt" det er drit, men på fatterns Golf III synes jeg det er vannvittig bra til prisen ( og ja, det har sittet på bilen mer enn ett år ). Tror det er ett 60mm kit med kortere dempere hvis jeg ikke tar feil. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg